luni, 29 august 2011

Ce produse Weleda am testat

Weleda e acel L'Oreal al cosmeticelor bio, ca notorietate, nu ca obiceiuri de comert, bineinteles. In Europa toata lumea a auzit de Weleda, lucru care se simte si la noi. Oamenii interesati de viata sanatoasa care si-au mai facut cumparaturile prin alte tari intreaba in primul rand de Weleda.

Weleda inseamna cosmetice naturale, certificate BDIH. Foarte naturale, am stat si am pigulit toate listele lor de ingrediente si sincera sa fiu suna mai bine decat unele marci certificate bio. Ma gandesc ca in 80 de ani de cand le fac au avut timp sa inteleaga ce e aia natural, nu ca altii cu lingurita de galbenele in oala de parafina. Oricum, oamenii nu si-au capatat renumele degeaba: produsele sunt cu adevarat naturale si foarte bune, mai ales gama pentru bebelusi si copii care e exceptionala.

De mai mult de un an de cand Weleda a intrat si pe piata din Romania eu tot testez produse. Am inceput cu crema de picioare, am continuat cu lotiunea de dus pentru Matei, apoi cu crema de fundulet, crema de maini pentru mine, pastele de dinti pentru noi si pentru el, si de curand cu cremele de fata pentru ten mixt.

S-o luam pe rand, cu tot cu ingrediente (sa stiti ca si ingredientele care suna mai putin natural sunt de origine naturala).

- crema pentru picioare: excelenta. Hidrateaza foarte bine, racoreste si mai bine, miroase a levantica, ceea ce in cazul meu e intotdeauna un plus, relaxeaza. Eu am inclus-o o perioada in ritualul de dinainte de culcare la capitolul rasfat. Ingrediente: apă, alcool (din cereale organice cultivate în Italia), ulei de arahide, amestec uleiuri eterice naturale, lanolină, alcool de lanolină, glyceryl oleate, argilă, extracte de smirnă şi gălbenele (calendula), săpun din ceară de albine.

- crema pentru maini cu extract de catina: avand in vedere ca am folosit numai cateva mostre nu mi-am format o parere foarte solida, dar sincera sa fiu nu mi s-a parut extraordinara, in comparatie cu alte creme. E o crema placuta si usoara, insa nu hidrateaza suficient cat sa rezolve problema mainilor uscate. As recomanda-o mai degraba ca ingrijire cotidiana pentru persoanele fara probleme de uscare a mainilor. Ingrediente: apă, ulei de susan, alcool, ceară de albine hidrolizată, amidon de tapioca, lizolecitină, ceară de albine, glyceryl oleate, ulei de cătină, xantan, amestec uleiuri eterice naturale.

- crema hidratanta cu iris pentru ten normal si mixt: o crema foarte racoroasa cu miros de levantica, putin cam grasa pentru tenul meu mixt, dar care hidrateaza foarte bine. Cred ca pe timp de iarna ar fi mai potrivita, vara pentru tenul mixt se cere o crema mai usoara totusi. Ingrediente: apa, ulei de jojoba, distilat de hamamelis, glicerina, glyceryl linoleate, ceara de albine hidrolizata, magnesium aluminum silicate, extract de galbenele, extract de iris, guma de xantan, sodium beeswax (sare derivata din ceara de albine), parfum*, limonene*, linalool*, citronellol*, geraniol*, citral*. *din uleiuri esenţiale naturale

- crema hidratanta cu migdale pentru ten mixt sensibil: surprinzator, desi este o crema mai grasa decat cea cu iris, mi s-a potrivit mai bine. Hidrateaza foarte bine, este si ea cam grasa pentru tenul meu, insa ca baza de machiaj e perfecta, nici nu mai stiu de cand n-am mai intins asa bine fondul de ten pe o crema. Miroase discret a migdale, nu contine niciun parfum sau ulei esential, are o compozitie simpla (ceea ce e bine), poate fi folosita si ziua si noaptea. Ingrediente: apa, ulei de migdale, alcool, glyceryl stearate SE, glicerina, ceara de albine hidrolizata, ulei de samburi de prune, guma de xantan, acid lactic.

- gelul de dinti cu ierburi: este recomandat pentru gingii sensibile, insa gingiile mele nu s-au impacat deloc cu el (ma rog, ele nu se impaca nici cu Parodontaxul, asa ca nu stiu cat e de relevant - am avut insa feedback bun de la clienti). Sincera sa fiu mi se pare cam greu sa te speli pe dinti cu un gel, prefer pasta. Gustul insa e foarte bun pentru o pasta naturala, fara arome. Ingrediente: glicerină, apă, acid silicic, extracte din flori de muşeţel, rădăcină de ratanha şi smirnă, alginat, alcool, ulei de izmă creaţă, ulei de mentă, ulei de fenicul, aesculin.

- pasta de dinti cu sare: este recomandata pentru combaterea tartrului si a cariilor, insa efectul cel mai vizibil il are in albirea dintilor. O pasta foarte buna, cu un gust ok, eficienta. Ingrediente: apă, carbonat de sodiu, glicerină, acid silicic, suc de porumbar, ulei de mentă, făină guara, extracte de smirnă, rădăcină de ratanha şi coajă de castan, aesculin, preparat din arum, sare marină, sulfat de sodiu, silicat de sodiu, amestec uleiuri eterice naturale, alcool, ulei de jojoba.

- lotiunea de dus&sampon pentru copii: gama pentru copii mi se pare piesa de rezistenta a marcii Weleda, produsele sunt exceptionale si economice, cu o cantitate mica speli copilul din cap pana in picioare. Ingrediente: ulei delicat de migdale dulci, semințe de susan, glutamat disodic de cocoyl (derivat din uleiul de nucă de cocos și zahăr fermentat), acid lactic natural, alcool (din sfeclă de zahăr), glicerină (obtinută din ulei de plante), Chondrus Crispus (o specie de algă rosie), guma de xantan, apa, extract de flori de gălbenele, combinaţie de uleiuri naturale esenţiale, inclusiv ulei esenţial de lavandă, rozmarin, vanilie şi muşeţel, ce acționează ca un parfum şi are efect de conservare.

- gel de dinti pentru copii: este foarte potrivit pentru copiii foarte mici, adica pana invata sa se clateasca si sa scuipe apa, pentru ca are o consistenta care se clateste repede. Poate fi inghitit fara niciun pericol si are gust bun. Ingrediente: Extractul de gălbenele previne inflamaţiile şi menţine mucoasele sănătoase; Alginatul este un agent de îngroşare din alge; Apa are efect diluant; Glicerina obţinută din uleiuri vegetale dă consistenţă şi luciu produsului; Silicea din cuarţ curăţă dinţii delicat şi eficient; Esculin, o substanţă obţinută din castanul sălbatic are efect astringent şi de fortifiere a gingiilor. Amestec de uleiuri esenţiale naturale, incluzând uleiul esenţial de mentă şi fenicul, pentru a parfuma şi conserva produsele.

- crema pentru fundulet: repara orice iritatie foarte repede si din nou cu o cantitate mica, cred ca poti sa cresti un copil cu un tub de crema de la ei. Noi am folosit-o cu succes si pe alte zone cu iritatii, nu numai pe fundulet. Ingrediente: extract de gălbenele pentru curăţarea şi vindecarea pielii bebeluşului; - Extract de muşeţel pentru a catifela şi linişti pielea; - Oxid de zinc pentru a proteja pielea sensibilă de umezeală (de ex. de un scaun acid); - Ulei de migdale pentru a proteja şi hrăni pielea; - Ulei de susan (organic) pentru a proteja şi hrăni pielea; - Ceară de albine pentru a proteja pielea delicată a bebeluşului fără a înfunda porii, pentru a da consistenţă produsului şi pentru proprietăţile sale emulsoare (combină elementele de apă şi ulei din produs); - Lanolină pentru protejarea intensivă a pielii sensibile; - Hectorit pentru proprietăţile sale de curăţare şi degresare şi pentru a da consistenţă produsului; - Apa pentru diluare; - Gliceride obţinute din uleiuri vegetale precum cel de rapiţă, cocos sau palmier şi glicerină vegetală; acţionează ca emulsor (combină elementele de apă şi ulei din produs). Amestec de uleiuri esenţiale naturale, incluzând uleiul esenţial de lavandă, salvie şi ylang-ylang, pentru a parfuma şi conserva produsele.

Puteti vedea toate produsele Weleda pe BioBunatati aici.

3 comentarii:

  1. Buna. Eu folosesc produse Weleda pt copilul meu si mi se par foarte, foarte bune. Diaper rash cream este cea mai buna din cate am incercat, face minuni. Shamponul+sapunul lichid pt bebelusi este iarasi foarte bun, la fel ca si solid soap-ul pt bebelusi si pasta de dinti pt copii. Crema in tub pt bebelusi este buna si ea, am folosit-o si eu pe post de crema de maini. Acum mi-am comandat o pasta de dinti pt cu sare, urmeaza sa o incerc.
    Dar, trebuie sa o spun din nou cu dezamagire, ca eu cumpar Weleda online in SUA la preturi mult mai mici... Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru feedback. Politica de pret a unui brand mare se stabileste in primul rand de producator, pentru fiecare tara in care e reprezentat, importatorul oficial nu pune preturi din burta. Sunt multe branduri la noi care au preturi mai mari decat in alte tari, din pacate, insa asta e o alta discutie, despre volume, potentialul pietei si strategia fiecaruia. Deocamdata noi in Romania cumparam scump, pentru ca in materie de produse naturale cumparam putin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, foarte interesante informatiile ce le furnizezi aici pentru persoanele care nu cunosc Weleda. Eu am facut cunostinta cu aceasta gama cand mi-a fost furnizata in farmacie si din curiozitate am inceput a o testa prin crema de maini cu catina si sincer primul lucru care ma facut sa ma indragostesc de ea a fost mirosul de coji de portocale puse pe soba :) cel putin mie asta mi-a adus in imagine :)...
    am fost si sunt fff multumita de ea si asa ca am mai incercat gelul de dus cu catina care ti-l recomand pt ca lasa o piele atat de hidratata incat parca nici nu ai nevoie de crema de corp dupa, si am mai folosit si lotiunea de corp cu catina care este fff usoara si intra extrem de repede in piele...ce am mai folosit hmmmm...aaaa uleiul anticelulitic care miroase fff bine, dar care din punctul meu de vedere intra cam greu in piele, dar se vad rezultate ceea ce nu ma asteptam de la ceva natural sincer :) aaaa si ultima descoperire pe care o recomand pentru zilele de vara este lotiune de corp cu citrice care este vabulos de racoritoare si proaspata si hidrateaza superrr :)
    Acum vreau sa incerc cremele pe baza de iris ca am auzit numai de bine despre ele :)
    App eu sunt Adela si am sa iti mai scriu pareri :) o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere