joi, 21 iulie 2011

Reducere 10% la toate comenzile BioBunatati si 20% la toate comenzile Olivo!

Cald, dom'le, cald.. tot incerc sa ma racoresc cu niste sirop de muguri de brad cu apa minerala (din gustul copilariei), dar parca ar mai trebui ceva. Asa ca hai sa facem niste reduceri.

Asadar, in perioada 21-30 iulie, adica 10 zile incepand de azi, avem reducere la toate comenzile de pe BioBunatati si Olivo. Toate comenzile primite pe BioBunatati au reducere 10%, iar toate comenzile primite pe Olivo au reducere 20%.

Reguli:

- reducerea se aplica indiferent de suma comenzii
- reducerea nu se aplica produselor deja aflate la reducere
- produsele Olivo (adica cosmetice bio Olivellenic si Bioselect, ulei de argan Olivo, unt de shea Naturafrica, sapunuri miere Miel de Thym, ciorapi medicinali, produse Cupron, jucarii de lemn) au 20% reducere si daca sunt comandate de pe BioBunatati
- reducerea nu se cumuleaza cu cea a partenerilor Olivo
- comenzile de la BioBunatati din cadrul acestei promotii nu beneficiaza de puncte cadou
- transportul se calculeaza la suma redusa, nu la cea intreaga (adica de exemplu la Olivo este gratuit in Bucuresti daca veti comanda de minim 70 lei suma redusa, adica 78 lei comanda intreaga); sigur, puteti sa ridicati comanda de la sediu, caz in care ne gasiti de luni pana vineri intre orele 11-19
- daca doriti si produse care apar ca indisponibile le puteti adauga in comanda la observatii, zilele acestea facem aprovizionare pentru multe din ele si exista sansa sa le primiti

Puteti intra pe BioBunatati aici si pe Olivo aici. Spor la cumparaturi!

4 comentarii:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Am facut o comanda in aceasta perioada cu reducere. As dori sa stiu daca cele care nu sunt in stoc,dar sunt comandate, si vor fi livrate dupa data de 30.07.2011, vor mai beneficia de reducere?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    As dori sa stiu daca produsele pe care le-am comandat,daca nu se afla pe stoc si vor fi livrate dupa 30.07.2011, vor mai beneficia de reducere?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur, reducerea se aplica tuturor comenzilor din aceasta perioada, indiferent cand sunt livrate.

    RăspundețiȘtergere