joi, 14 iulie 2011

Odorizantul bio de textile Eco Breeze

Desi am incercat o mare parte din produsele Earth Friendly Products, solutia aceasta de odorizare nu imi ajunsese in mana pentru ca nu prea stiam ce sa fac cu ea. Asta pana cand l-a prins pe Andrei o ploaie torentiala pe motor, moment din care bocancii si casca lui n-au mai fost utilizabile din cauza mirosului de apa statuta, pentru care nu s-a gasit nicio solutie pana sa-mi aduc eu aminte de lotiunea aceasta. Care lotiune a indepartat complet mirosurile, ba in plus a lasat si un miros proaspat de citrice, motiv pentru care a fost adaugata in bagajul de vacanta, langa crema de soare si solutia micelara.

Odorizantul se poate folosi pentru indepartarea mirosurilor sau improspatarea oricarui tip de produs textil. Eu il pulverizez acum si in dulapuri.

E foarte bun si pentru cei care au animale de casa, pentru indepartarea mirosului impregnat in textile (eu nu am animale, dar daca a scos mirosul din casca aia sigur reuseste si cu mirosurile de caine sau pisica).

Produsul e incolor, nu pateaza, se poate folosi pe canapele, covoare, perdele, incaltaminte, haine din orice material, inclusiv matase naturala. Recipientul are 500 ml, dureaza mult timp si costa 22 lei. Il gasiti aici.

2 comentarii:

  1. oookkk, poi atunci vreau si eu unul ca ale mele canapele noi put. Put rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu vreauuuuuuuu..mai ales ca am si un pici de un an si imediat doi :) pe la nasucull caruia nu prea vrau sa ajunga te miri ce odorizante..de fapt noi de cand a venit el :) nici nu avem pufuri sau te miri ce deo de camera...yak, yak

    RăspundețiȘtergere