marți, 7 iunie 2011

Tagliatelle cu spanac Petras Bio

Eu sunt ca cizmarul care umbla descult, v-am mai spus? am munti de produse la firma si ma zgarcesc la ele, iau cate unul din cand in cand, probabil mi-e frica sa nu dau iama si sa raman cu rafturile goale. Noroc cu clientii care vin cu cate un feedback, si dupa ce aud o gramada de feedback-uri bune despre un produs ma apuc si eu sa il testez. Motiv pentru care de 3 zile folosesc ulei de argan, si astazi am gatit niste minunate tagliatelle cu spanac.

Gatit este un termen impropriu, oricum interesul meu pentru aceasta activitate este direct proportional cu cat mi-e de foame. Gatitul, ca si vanzarile, organizarea sau patinajul artistic implica un talent, pe care eu nu par sa-l am. Sa ne intelegem, de gatit gatesc binisor spre bine, dar cum spiritul meu competitiv combinat cu cel gurmand tind spre exceptional, rar sunt multumita de ce a iesit. Plus ca daca ma compar cu cate unii gen Ina imi vine sa-mi bag capul in cuptor si sa-l pastrez acolo.

In cazul de fata, gatitul este un termen impropriu pentru ca m-am rezumat la fiert tagliatellele si turnat peste ele ulei de masline presat la rece, sare, piper verde proaspat rasnit, amestec pentru feta (oregano, ardei, cimbru si patrunjel) si usturoi pisat. A iesit o chestie delicioasa, pastele sunt absolut superbe, si din cate am inteles si cele cu busuioc sau hribi sunt deosebite. Vi le recomand pentru o masa rapida si sanatoasa.

Tagliatellele Petras Bio sunt disponibile aici in 10 variante (din grau sau grau spelta, cu busuioc, galbiori, canepa si altele), toate bio si produse manual in Romania. Pe cele cu spanac le puteti gasi aici la pretul de 7.60 lei, o punga ajunge pentru doua portii mari sau trei portii potrivite.

O reteta pentru tagliatellele cu busuioc gasiti la Roxana, care a fost printre cei entuziasmati de ele.

3 comentarii:

  1. Din ciclul "cizmar descult" mai cunosc eu pe una care a stat 3 saptamani fara parfum :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am un dressing special pentru pantofi atunci! :)))) Ma bucur ca ai descoperit minunatiile astea de paste. Si tu stii ca eu la paste am adevarate teorii despre cum trebuie alese si cum ar trebui sa fie, deci....

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult.
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de el.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundețiȘtergere