marți, 28 iunie 2011

Planuri de viitor

Dupa targul din weekendul trecut care mi-a solicitat cam tare si nervii si spatele luni am lasat spiridusul la firma si mi-am luat o zi de stat cu Matei si facut chestii relaxante cat doarme susnumitul. M-am apucat de citit postarile blogurilor pe care le urmaresc si cu care sunt foarte in urma, ocazie cu care mi-am dat seama ca o parte importanta din bloguri nu mai functioneaza de cel putin un an. Imi pare rau ca le-au lasat oamenii balta, erau chiar interesante si unele destul de renumite. Dupa care am citit despre o bloggerita care dupa ce a ajuns cunoscuta a abandonat blogul. Dupa care mi-am dat seama ca de la o vreme si eu scriu din ce in ce mai rar, si atunci cand postez ceva e sigur legat de vreun targ, promotie sau produse Olivo/BioBunatati. Nu e bine.

Dar sa va povestesc de ce. De 2 luni (si ceva) de cand a aparut spiridusul in viata mea recuperam ce nu am reusit eu sa fac de cand muncesc pentru trei (oameni, dupa estimarea mea). Stocuri la zi, termene de valabilitate, acte, incarcat produse noi, intrat cu comenzile in ritm normal (mai ales cu cele de posta) etc etc. Mai avem putin sa ajungem la zi cu toate, dupa care vom intra nu in normal, ci in ritm de crestere. Despre care vroiam sa va povestesc acum.

Inainte de toate, dupa cum va spuneam, ne trebuie showroom nou, pe care sper sa il avem pana la 1 septembrie. Care va fi mai mare, mai usor de gasit si chiar mai plin de produse, dar cu siguranta in aceeasi zona a Pietei Muncii.

Curand dupa ce ne vom muta va incepe sa functioneze si cosul de produse proaspete cu care va amenint de asta iarna, pentru el trebuie frigidere si masina frigorifica, care frigidere in vechiul sediu ar fi fost imposibil de pus. Avem deja furnizori de cam orice va trece prin cap in materie de produse bio proaspete, toti evident din Romania, asa ca promit ca in cele din urma va fi meritat asteptarea. Asadar, estimativ din octombrie vom avea si mancare proaspata.

Intre timp avem in lucru (in sfarsit) noul catalog Olivo. Care catalog se adreseaza partenerilor Olivo si magazinelor, dar si clientilor fideli. Comenzile din catalog beneficiaza de discounturi (mari) si produse gratuite, si oricine se poate inscrie sa il primeasca si sa beneficieze de conditiile de partener. Editia aceasta va avea 52 de pagini, peste 200 de produse si o gama extinsa de cosmetice, detergenti, alimente, suplimente si produse terapeutice, majoritatea bio, si va fi valabil in perioada septembrie-februarie. Tot in el, alaturi de uleiul de argan Olivo, veti gasi o gama extinsa a brandului Olivo, pe care o pregatesc impreuna cu un producator deosebit. Despre el, marci, conditii si altele voi scrie saptamana aceasta. Ocazie cu care vreau sa imi cer scuze fata de cei care au trimis formulare de inscriere in ultima vreme si nu au primit codul de partener, suntem in curs de reglare si a acestor operatiuni si va promit ca merita asteptarea.

Tot in planurile de toamna-iarna (noi nu avem colectii, avem planuri) ne gandim la unul (chiar doua, daca se aliniaza planetele) magazine. Nu numai magazine, mai degraba centre de viata sanatoasa, despre care nu va zic nimic, decat ca cel mare si frumos nu va fi numai al nostru. Si am tacut, ca n-am terminat calculele si negocierile si chiar vreau sa fie surpriza.

Iar, la final, ca plan pe termen mediu (adica incepand de la anu' si continuand inca vreo doi), va rog sa va uitati la primele doua poze. Daca va plac, sa stiti ca asa arata zona. Dupa care uitati-va la pozele de aici. Daca va place si asta, sa stiti ca asa arata terenul, cel putin o parte din el. Terenul pentru ce? pentru ferma ecologica la care ma gandesc din ce in ce mai serios ca aproape m-am si hotarat.
Deocamdata e un proiect care prinde contur in capul meu, o combinatie intre dorinta mea de relocare (macar partiala), atasamentul inexplicabil pe care il am pentru zona (cred ca toti muscelenii se nasc cu el si nu se diminueaza nici macar la astia jumatate, ca mine), planul de a deveni producator (si cum mancarea ma pasioneaza mult mai mult decat cosmeticele, e o optiune buna), pasiunea pentru natura si viata sanatoasa, toate combinate cu multe cifre (de care capul meu e vesnic plin, domn' profesor Marculescu probabil ca ar regreta ca m-a lasat corigenta intr-a 11a daca ar vedea in ce computer performant m-am transformat - e adevarat, trimestrul ala ma indragostisem de actualul sot si din premianta am reusit sa raman corigenta la 2 materii, fizica included).

Revenind la planurile mele in curs de formare, vizualizez o livada ecologica de pruni (zona e izolata si n-a fost stropita), cu o ferma cu de toate in mijloc (de toate vietuitoarele adica, si solar inclus) si cateva camere pentru cei care vor sa vina cu copiii sa mulga vacuta si sa doarma in fan intre doua mese sanatoase, numai cu produse naturale. Cu magiun si branza din productia proprie, pe care sa le aduc la cosul BioBunatati.

Stiu ca e o lista lunga si ma gandesc cum rade Ana daca citeste postarea asta dupa discutia despre oamenii cu planuri si oamenii fara planuri pe care am avut-o saptamana trecuta. Dar planurile mele sunt ceea ce ma tin in miscare si sunt o sursa importanta de energie si fericire. Mai ales dupa ce reusesc sa le duc la capat, chiar daca nu pe toate intotdeauna.. dar un drum bun spre Himalaya trece prin Alpi.

12 comentarii:

  1. Eu nu rad, stiu ca esti capabila. Daca-ti iei si-o caprita promit s-o nasesc...Mi-a intrat in cap ca vreo o capritza.

    RăspundețiȘtergere
  2. eliza gheorghias28 iunie 2011, 22:21

    wow...atat pot spune!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pune-le in ordine. Pe rand. Usor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai sunt in ordine, si pe bucati diferite de timp :P Da, stiu, mai usor cu tavalugul.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara
    Va uram succes si daca putem sa va ajutam cu ceva ... va suntem alaturi.
    Pentru o ferma ecologica este nevoie de foarte multa informatie, rabdare, dorinta si resurse (de toate felurile).
    Oricum este realizabi...
    Succes si suntem aproape www.ecor.ro
    Damian D

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare ma bucura ca ati aparut pe aici. O sa ne si cunoastem in curand sper si-o sa vedem cum putem lucra impreuna.
    In rest.. nimic nu e usor. Ar fi tare plictisitor daca ar fi, de fapt :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari, Olivia. Mai intai pentru planuri si apoi pentru curaj! Stiu ca vei reusi, iar noi vom fi aici, sa te aplaudam de pe margine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pasiunea (si nevoia...) pentru produse cosmetice naturale m-a adus pe blogul tau...si am avut apoi ocazia sa te cunosc la targul de saptamana trecuta. Planuri indraznete, deloc usor de indeplinit, insa atunci cand pui pasiune, nimic nu e imposibil. O idee care ma bantuie si pe mine de ceva timp insa care deocamdata a ramas la stadiu de idee, nu am curajul tau.... In schimb am sa studiez treaba cu parteneriatul ca deh...tare mi-ar placea sa determin colegele mele sa renunte la tot felul de creme de prin cataloagele care circula pe la serviciu si sa le prezint avantajele (testate pe propria piele...) ale revenirii la natura..
    Mult succes!!
    Semneaza, o bucuresteanca cu origini muscelene :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, laura si Diana, e mare lucru cand te incurajeaza cineva :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca iti trebuie legume bio: http://cosuldelegume.ro/wordpress/. Proiectul e facut de un fost coleg de generala de-al meu, si iti recomand cu toata increderea

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehe.. il stiu pe Andrei de mult, stiu ca e de incredere, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere