luni, 30 mai 2011

Untul de corp Olivellenic sau cum era marea dragoste sub nasul meu


O sa radeti, dar de 2 ani jumatate de cand aducem gama Olivellenic eu nu mi-am luat acasa untul de corp. Mai intai pentru ca facusem o pasiune pentru untul de shea, ceea ce-mi asigura hidratarea in caz de piele uscata, si apoi pentru ca in mod normal o lotiune de corp mi-e suficienta, si m-am gandit eu ca untul e pentru piele foarte uscata si la mine nu prea e cazul. Il mirosisem, incercasem un pic, auzisem numai si numai feedback de la excelent in sus, dar atat. Insa cum acum mi se terminase si untul de shea, si lotiunea Bioselect, si lotiunea Olivellenic, am zis sa incerc ceva nou.

Ce sa zic, nu am cuvinte, si, vorba ceea, nu mi se intampla sa ma entuziasmeze un produs cosmetic in mod obisnuit.

Mai intai, miroase a tiramisu, sau a amesctec de cacao cu miere (chiar e un amestec de cacao si miere). Miros care ramane pe piele o zi intreaga, pana la urmatoarea aplicare, motiv pentru care mirosi toata ziua ca o prajitura (motiv pentru care am ajuns sa-mi adulmec mainile incontinuu, partea proasta e ca mi se face foame de la aceasta activitate). Apoi, se intinde foarte usor, neasteptat de usor pentru mine, obisnuita fiind cu untul de shea. Intra imediat in piele si o lasa extrem de catifelata, ca si cum i-ai fi pus un strat in plus, catifelare care se mentine de asemenea. E un produs care poate fi cel mai bine descris ca souffle delicios cu ciocolata pentru corp, ca sa o citez pe Roxana.

Este facut din unt de shea, unt de cacao, miere, propolis, ulei de masline, ulei de avocado, ulei de floarea soarelui, ceara de albine, ceai verde, rodie, ulei de migdale. Este certificat organic AIAB-ICEA.

Eu il dau si pe Matei cu el si pare sa-i priasca foarte bine, mai ales in perioada aceasta cand dupa expunerea la soare untul de cacao si de shea hidrateaza si ajuta la mentinerea bronzului.

Lista completa de ingrediente, in ordinea cantitatii: apa demineralizata, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, unt de shea, unt de cacao, ulei de masline, ethyl hexyl stearate, glicerina, dicaprylyl carbonate, ceara de albine, caprylin triglyceride, ethyl hexyl hydroxy stearate, ulei de migdale, ulei de avocado, hexyldecanol, hexyldecyl laurate, fenoxietanol, glyceryl caprylate, ulei de floarea soarelui, miere, ceara de propolis, extract de ceai verde, extract de rodie, vitamina B5, vitamina E, alantoina, guma de xantan, sodium phytate, sodium dehydro acetate, sodium hydroxide, caramel, parfum (din uleiuri esentiale). Am verificat ingredientele pe Cosmetics Data Base si sunt mai mult decat inofensive, grad de risc 0-1, mai putin phenoxyethanolul care are grad 3-4 (mic spre mediu) si care este acceptat de certficarile organice.

Il gasiti pe Olivo aici si pe BioBunatati aici.

Un comentariu: