luni, 9 mai 2011

Slinguri la showroom-ul BioBunatati

Pe Diana nu mai stiu exact cum am cunoscut-o, cred ca undeva pe la inceputurile Olivo ne-a devenit clienta. Dupa care a ajuns client fidel, prietena si acum furnizor la BioBunatati, ca lumea asta a vietii sanatoase la noi e inca la fel de mare cat o terasa, ca sa o parafrazez pe Andreea.
Diana, ca si Roxana, este unul din stalpii conceptiei de crescut copii sanatosi cu mame la fel. Daca as fi avut norocul sa dau peste Diana si slingurile ei imediat dupa ce am nascut probabil ca spatele meu ar fi fost acum intr-o forma mult mai buna, si daca as fi cunoscut-o pe Roxana la timp Matei ar fi fost alaptat mai multe de 3 luni jumate. Dar or sa-mi fie amandoua de folos la urmatorul mini-oliviu-scandalagiu. Care nu stiu cand vine, ca inca nu ne-am apucat, dar stiu sigur ca va veni.

Dar inainte sa va povestesc despre ce chestii tari avem noi acum la showroom de la Diana si Poarta-ma, mami!, o las pe Diana sa se prezinte (nu ca mi-as face griji ca mai sunt prea multi oameni pe aici care nu o cunosc).

Eu sunt Diana. Am terminat liceul de informtică şi Facultatea de Arhitectură, dar astea sunt unele din cele mai irelevante informaţii despre mine. El e Alex, soţul meu, arhitect practicant, iar cel din mijloc e David. Cel datorită căruia a început totul.

noi-trei

Acum lucrez acasă, alaturi de băieţelul meu, pentru care am refuzat cu îndârjire să mă întorc la serviciu după cei doi ani. Iubesc să lucrez acasă şi nu vad viaţa mea altfel în acest moment.

Totul a început când D avea 4 luni şi am încercat pentru prima oară un wrap. Deşi îmi plăcea mult cum îl simţeam şi nici nu se punea problema comparatiei cu un marsupiu clasic, am fost copleşită de bucata aia uriaşa de material şi un pic pusă în dificultate pentru că nu aveam un set de instrucţiuni şi nici prea multe informaţii despre purtatul copiilor. Preţul foarte ridicat m-a împiedicat să îmi achiziţionez un wrap din strâinătate aşa că, cel puţin pentru moment, am renunţat la a îmi purta copilul altfel decât în braţe.

Câteva luni mai târziu am descoperit slingurile fixe şi atunci am ştiut că asta e ceea îmi doream de la bun început. Am făcut apoi slinguri pentru toate prietenele mele. La începutul lui 2009 am decis, împreună cu băieţii mei, să începem, Poartă-mă, mami! sub numele primei iubiri, slingul.

Wrapurile există, sub diverse forme, de mii de ani. Mei-tai-urile de câteva sute, slingurile de câteva zeci. Toate aceste eşarfe au apărut pe piaţă cu mult înainte de Poartă-mă, mami!. Ce am încercat eu să ofer in plus este un produs românesc de o calitate superioară, la un preţ accesibil, lucrat manual, cu diferenţe specifice.

Toate slingurile cu inele au o metoda specifică de a prinde inelele pentru a garanta maximum de confort pentru purtător. Toate slingurile reglabile au un tabel specific pentru mărimi. Toate mei-tai-urile au dimensiuni şi sisteme de prindere ale bretelelor specifice. Toate acestea sunt rezultatul experienţei personale în purtatul copiilor ca şi feed-back-ului de la părinţi. Toate genţile Poartă-mă, mami! sunt create special pentru părinţi şi sunt în curs de patentare.

De curand Diana a luat o decizie pentru care aproape ca o invidiez, de a se reloca in formatie completa in orasul ei de origine de pe dealuri (vedea-m-as si eu la ferma ecologica BioBunatati de langa Campulung - nu stiu sa mulg vaca dar pe vremuri scoteam cartofi si intorceam fanul, deci am potential). Relocare care a mutat o parte din slingurile, wrapurile, meitaiurile si restul de minunatii la noi in showroom, noi si Organic Baby fiind acum distribuitori oficiali ai produselor Poarta-ma, mami! (and proud of it). In paranteza, de cand cu legea lui Socaciu imi vine sa vorbesc numa' in engleza.. si sa-l chem pe el sa ma dubleze cu chitara.

Asadar, avem si pe BioBunatati si la showroom 6 modele de slinguri, 2 wrapuri elastice, un wrap fix, un mei-tai si seturi de lavete refolosibile, toate de la Poarta-ma, mami! Le puteti vedea si incerca de luni pana vineri intre orele 11 si 19, sau le puteti comanda de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu