luni, 16 mai 2011

Samponul pentru par gras cu argila Cattier

Dupa 3 ani de folosit produse bio si inca 25 de folosit sampoane pentru par gras, pot sa spun in sfarsit ca mi-am gasit samponul perfect. Culmea, nu e unul din cele importate de noi, desi samponul Olivellenic pentru uz frecvent ramane in topul preferintelor, iar samponul Bioselect pentru par gras are si el fanii lui. Este vorba de samponul bio cu argila verde de la Cattier, pe care il folosesc deja de cateva luni.
Dupa cum stiu cei cu parul gras, noi avem 2 probleme:
- parul se ingrasa repede
- parul gras, daca e mai lung, se incurca dupa spalat si e nevoie de balsam ca sa il descurci, lucru care il incarca si ingrasa si mai tare
Samponul Cattier e singurul dupa care parul meu ramane curat cam 4-5 zile, iar dupa spalare are o textura complet lipsita de sebum. Se descurca foarte usor (de fapt nu se incurca), am senzatia ca argila actioneaza ca un balsam si separa firele de par. Face spuma si e nevoie de o cantitate mica pentru parul meu foarte lung, o sticla ajunge in jur de 15 spalari.
Inainte de prima utilizare trebuie scuturat pentru ca argila se separa de restul compozitiei, insa dupa ce a fost omogenizat nu se mai produce procesul de separare.
Samponul costa 35 lei si il gasiti aici.
Dar cum totusi un sampon bun nu e totul in ingrijirea parului gras, va aduc aminte ca:
- parul gras se spala la minim 5 zile, altfel productia de sebum va deveni excesiva si veti ajunge sa va spalati in fiecare zi
- balsamul se foloseste numai pe varfuri
- produsele de styling il ingrasa, folositi-le numai la ocazii si nu ca utilizare obisnuita

3 comentarii:

  1. Buna,

    Felicitari pentru tot ceea ce faci si pentru felul in care tratezi si expui toate problemele pe care le intampini, in acest fel avand de unde sa obtinem si noi ( cei nestiutori ) mai multe informatii. Acum, te rog sa ma ajuti si pe mine cu un raspuns. Am o problema cu parul si nu stiu ce sa mai incerc. Am folosit o gramada de sampoane pentru matreata ( aceasta este problema mea )si de curand am achizitionat de la tine cel pentru matreata de la Cattier. Este OK, nu am scapat inca de ea, dar parca nu mai este asa multa. As dori sa stiu in cazul unui par cu matreata, care se ingrasa la 2-3 zile si trebuie spalat des, care este des si lung, care se incurca foarte mult( nu folosesc balsam sau alte produse de styling )si il clatesc cu apa si otet, ce fel de sampon ar trebui sa folosesc?


    Multumesc in avans pentru raspuns,
    Gina Velicu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu aveam matreata de nu mai scapam de ea si am folosit si folosesc head&shoulders menthol , nu mai am matreata si am scapat si de mancarimile acelea oribile

      Ștergere
  2. Gina, eu zic sa te tii de samponul antimatreata pana scapi de ea, sa pui totusi balsam de la jumatatea firului in jos (daca este lung nu o sa afecteze productia de sebum), pentru ca altfel nu rezolvi cu incurcatul, mai ales ca e des, sa-l speli mai rar (daca e lung poti sa-l mai tii prins 2 zile dupa ce s-a ingrasat, o sa vezi ca dupa o vreme se va ingrasa dupa 4-5 zile, nu dupa 2-3, eu asa am facut si acum umblu cu parul desfacut cam 5, uneori 6 zile), iar dupa ce ai scapat de matreata sa incerci samponul de mai sus. Eu n-am avut matreata niciodata, asa ca nu pot sa vrbesc din proprie experienta, dar la parul gras matreata se face tocmai din cauza spalatului prea des.

    RăspundețiȘtergere