luni, 23 mai 2011

Promotie la condimentele naturale Kabrianis!

V-am povestit de condimentele Kabrianis pe care le avem la BioBunatati? sunt 100% naturale, delicioase, si provin din Creta (sincera sa fiu inca n-am intalnit ceva facut acolo care sa nu fie bun). Eu sunt dependenta de condimentul de pui si de semintele de chilli, dar si amestecul de feta pe care il pun pe orice branza sau salata e excelent. De fapt sunt atat de bune ca atunci cand importatorul lor s-a retras din domeniu am hotarat sa incepem sa le aducem noi.
Gama are peste 100 de produse, ambalate la rasnita reincarcabila, borcan si plic. Exista si seturi de condimente cu tot felul de combinatii la un pret foarte bun. Condimentele nu contin decat condimentul sau amestecul de condimente, fara glutamat, conservanti, arome, coloranti sau mai stiu eu ce se gaseste prin condimentele de pe la noi.
Si pentru ca sunt fanul acestor produse, m-am gandit ca incepand de azi si pana la sfarsitul lunii iunie la 3 borcane de condimente Kabrianis primiti gratuit o rasnita la alegere (adica produse de 42 lei pentru 30 lei). Care borcane nu sunt numai delicioase, dar si foarte decorative, si se pot reincarca, la fel ca rasnitele, folosind plicuri.
Gasiti produsele Kabrianis aici. Pentru a beneficia de promotie adaugati cele 4 produse in cos, noi vom scadea din comanda valoarea rasnitei.

2 comentarii:

  1. Buna!
    Am intrat pe site dar nu m-am lamurit, rasnita e chiar o rasnita care macina? Din poza seamana tot cu un borcan.
    Multumesc,
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e chiar o rasnita si e reincarcabila.

    RăspundețiȘtergere