luni, 9 mai 2011

Promotie ad-hoc: 20% reducere la produsele Olivo pana maine seara!


Astazi am petrecut o minunata zi cu Matei, cum nu mi se mai intamplase de ceva vreme: noi doi pe canapea la desene animate, pe covor la invatat litere, pe pat la facut boing-boing (activitate distrugatoare de arcuri), inapoi pe canapea la smotocit. Ar fi mers si o plimbare prin parc dar vremea este odioasa, nu ca in casa n-ar fi 19 grade, dar de la alergat si ascuns pe dupa colturi te mai incalzesti, ca sa nu mai pun la socoteala fandarile pe care trebuie sa le fac sa ma feresc de proiectile, pentru ca cineva e la faza de aruncat orice obiect suficient de usor cat sa poata zbura.

Si, pentru ca sunt intr-o dispozitie buna si trebuie sa mai imbunatatim atmosfera ploioasa, tocmai mi-a venit ideea unei promotii spontane: de acum pana maine seara la ora 24 (adica pana pe 10 mai) facem 20% reducere la toate produsele Olivo, comandate de pe Olivo sau BioBunatati. E vorba de gamele: Olivellenic, Bioselect, Ismene, ulei de argan Olivo, jucarii de lemn Petit Caprice, ciorapi medicinali Bioproducts, Cupron, unt de shea Naturafrica si sapunurile cu miere Miel de Thyme.

Nota
: pretul sapunurilor Lois este de 16 lei pe ambele site-uri si nu se aplica discountul. Promotia cu produsele cadou se suspenda in aceasta perioada.

De exemplu, asta inseamna ulei de argan 100 ml la 53.6 lei, unt de shea cu ylang sau geranium la 63.2 lei, lotiune protectie solara SPF25 la 44 lei, masca-balsam la 35.2 lei, ulei de migdale la 26.4 lei, untul delicios de corp la 42.4 lei.. si in rest va las pe voi sa calculati, ca noi ne intoarcem la joaca.

Linkurile catre site-uri: Olivo.ro si BioBunatati.ro.

4 comentarii:

  1. Am comandat de pe biobunatati.ro ieri, astazi am primit coletul, simplu si rapid. Felicitari si va multumesc! Abia astept sa incerc produsele.Cat despre promotia spontana,imi place initiativa si e in beneficiul tuturor. Nu am comandat din cauza reducerii (care la comanda mea ar fi de cativa lei mititei)dar nu s-a si aplicat...oricum, aveti produse deosebite si abia astept sa mai comand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur cand avem clienti fericiti (cateodata chiar intarziem cu livrarile, dar suntem in curs de imbunatatire). Promotia era valabila numai pentru produsele Olivo (cele anumerate mai sus). Daca am gresit si nu am aplicat reducerea la vreun produs va rugam sa ne trimiteti un email si scadem suma din urmatoarea comanda.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Olivia, eu inca din decembrie 2010 imi astept codul de partener olivo...cand il voi primi? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Din cauza ca nu am avut catalog si am fost putin depasita de situatie o perioada am lasat inregistrarea partenerilor in stand-by pana la lansarea din august a noului catalog. Oricum daca e formularul trimis se poate da comanda, noteaza la observatii ca ai trimis formularul si se aplica automat conditiile de partener. Imi cer scuze pentru intarziere.

    RăspundețiȘtergere