marți, 31 mai 2011

Ne trebuie showroom nou

Dupa 2 ani in micul nostru showroom a venit si momentul cand nu mai avem loc. Un moment la care nu ma asteptam atunci cand ne-am mutat acolo, ca trebuiau multe cosmetice Olivo ca sa-l umpli, si BioBunatatile nu erau in plan. Dar acum suntem claie peste gramada, asa ca trebuie sa gasim un spatiu in care sa ne extindem, mai ales ca pentru cosul de produse proaspete trebuie frigidere si pe alea chiar nu mai avem unde sa le punem decat in brate la spiridus care oricum ma tine si pe mine periodic pe cate un picior ca nu am unde sa-mi mai pun biroul.

In concluzie, ne trebuie asa: un parter de vila/casa, cu minim 3 camere (se poate si cu 2 camere dar sa aiba un hol mare intre ele, cum e la casele vechi). Musai parter ca m-am saturat de carat marfa pe scari ca de mere padurete. Poate fi pe o straduta laturalnica (de fapt prefer varianta asta), cata vreme e in zona Muncii, Vatra Luminoasa, Iancului, Pache Protopopescu, Calarasi, Ferdinand, Mosilor. Vrem sa ne mutam din august-septembrie, asa ca nu e nicio graba.
Spatiul trebuie sa fie nemobilat, iar proprietarul sa vrea sa faca un contract de inchiriere oficial.

Asa ca daca auziti de vreun spatiu de genul acesta mi-ar fi de mare ajutor, puteti sa lasati un comentariu aici sau sa-mi trimiteti mail la olivia[at]olivo.ro sau sa sunati la 0770979501, numarul de telefon al firmei. Multumesc!

4 comentarii:

  1. omg omg omg cum arata rafturile! *faints*

    RăspundețiȘtergere
  2. La alt oras te-ai gandit? De exemplu Timisoara :))
    Poate ar fi momentul sa te extinzi.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da, dar o iau in ordinea numerelor de pe tricou, incepem cu marirea celui din Bucuresti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Haideti in Hunedoara! Sunt spatii destule!

    RăspundețiȘtergere