vineri, 20 mai 2011

Lapte bio si delicios.. din Germania


Azi fusei la Cora. Unde am vazut pentru, sa nu mint, a doua oara, promotie la produse bio, mai exact la lapte. Care lapte a ajuns la mine in frigider si acum la mine in cana, si deja ma simt vinovata ca am depasit deja jumatate de cutie, cred ca maine trebuie sa fac o reaprovizionare ca sa mai prinda si Matei ceva.

Ce m-a surprins la laptele acesta a fost gustul de... lapte, cu care eram obisnuita din Olanda (un gust de lapte crud de vaca, dar fara grasimea si gustul dat de ea, pe care n-am suportat-o nici cand eram mica). Pe la inceputurile marcii Zuzu parca am regasit o parte din gustul acela, dar in ultima vreme si asta s-a facut apa. Sincera sa fiu un produs sanatos nu ma incanta daca nu e si gustos, in cazul mancarii, sau eficient, in cazul cosmeticelor si produselor de curatare. Dar laptele acesta merita o nota de 10.

Laptele e produs de Schwarzwaldmilch, certificat de Bioland, are 1,5% grasime si costa acum la promotie in Cora 5 lei/cutia de 1 litru.

Singurul meu regret la laptele asta e ca nu e romanesc. De fapt mi-a fost imposibil sa gasesc lapte ecologic romanesc pentru cosul acela saptamanal cu care va tot amenint, daca va trece pe la ureche vreun zvon de o ferma care produce lapte ecologic sa-mi dati si mie de veste va rog.

Tot la Cora au si oua ecologice de la Cortina si de la Oua de tara, la 13.5, respectiv 12.65 lei/caserola 10 bucati.

4 comentarii:

  1. Buna,

    lapte ecologic produce Ferma de lapte din Pantelimon, care are si cateva dozatoare prin Bucuresti, dar din pacate pentru mine e mult prea departe, insa as cumpara imediat daca l-as putea include in cosul saptamanal cu care ne ''ameninti'' de ceva vreme:)...e drept ca nu e ambalat in cutii dar am inteles ca se poate ambala etans in sticle contra cost fireste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca o prietena a cumparat lapte romanesc foarte bun de la dozatorul din Kaufland, zona Sebastian sectorul 5. nu stiu unde se mai gasesc dozatoare, insa daca mai aflu iti spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce zici de niste lapte proaspat de aici: http://www.fermadelapte.ro/? Cred ca e mai important sa fie proaspat decat bio. Dar cred ca e greu de introdus in cosul tau zilnic, nu stiu ce modalitati de ambalare au ei. M-am tot gandit in ultimele zile la ce inseamna alimentatie sanatoasa si deja am prea multe informatii. Ar trebui sa facem o debatere, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma duc maine pe acolo sa ma uit. Proaspat e mai bine decat ambalat si tinut prin rafturi cu saptamanile, dar conteaza si ce a mancat vaca, ce medicamente a luat, si ce se mai pune in lapte, daca se mai pune. Da, o dezbatere ar fi o idee excelenta :)

    RăspundețiȘtergere