joi, 5 mai 2011

Gasit gradinita. Misiune indeplinita

Dupa cautari de vreun an jumate am intrat intr-o gradinita care mi-a placut de cum am deschis poarta. Cred c-a fost ca la rochia de mireasa, vazut, placut, luat. De fapt n-a fost nimic sa nu-mi placa, si ma stiti ca-s pretentioasa (la gradinite cel putin, desi in ultima vreme cred ca s-a extins caracteristica asta). Motiv pentru care l-am inscris pe Matei in aceeasi zi, cu incepere de la 1 septembrie.

Gradinita se numeste Diana si e in zona Piata Muncii, la doi pasi de firma.

Ce mi-a placut:
- casa este mare si camerele la fel, lucru mai rar la gradinitele particulare din zona noastra, care sunt in case vechi cu camere cat o bucatarie
- nu se urca scari decat spre mansarda unde se doarme (si care arata ca-n povesti, as dormi si eu acolo); Matei e la program pana la ora 14, deci nu va avea deocamdata treaba cu zona respectiva
- are bucatarie proprie, imensa si extrem de moderna si curata
- meniul este foarte bun, cam ce mancam si noi pe acasa (desi noi nu cred ca avem vreodata 2 feluri de mancare in acelasi timp, ca de..); inclusiv deserturile se fac acolo
- au o ora de engleza inclusa in program (la cei mici numai jumatate de ora)
- educatoarea care preia grupa mica este foarte draguta si lucreaza la gradinita asta de 4 ani
- directoarea e tanara si simpatica (am traume dupa ce am vizitat o gradinita in limba germana a carei educatoare avea toate caracteristicile unui mops)
- gradinita e infiintata de vreo 5 ani, au deja grupe care au terminat cap-coada
- mi s-au prezentat caietele de activitati si am fost uimita de ce poate face un copil de 3 ani cu putina indrumare
- are feedback foarte bun de la parinti care au deja copiii acolo

Ce nu mi-a placut:
- curtea e mica si nu cred ca incap prea multi copii o data, insa in zona nu exista case cu spatii exterioare mari, asa ca nu prea aveam sperante sa gasesc altceva. Oricum, pentru ca Matei va fi la program pana la 14, dupa ce doarme putem merge in parc, oricum e mai frumos decat intr-o curte.

Asadar, misiune indeplinita, acum trebuie numai sa scap intreaga inca 4 luni, pentru ca suntem la faza aruncat orice e suficient de usor sa poata zbura. Si nu reusesc sa ma feresc intotdeauna..
Site-ul gradinitei e aici.

5 comentarii:

  1. Buna Olivia,

    Cum ti se pare gradinita "Diana"? Fetita mea este tot prin zona, la "Ingerasul Meu" dar nu-mi place nici conducerea gradinitei, mancarea nu este prea multa si daca copilului nu-i place la masa ce i se da, asta e, nu mananca nimic, numai ifose si cost ridicat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare ok, sunt multumita de tot mai putin de faptul ca nu au camere de luat vederi si uneori chiar as vrea sa vad ce se intampla acolo. Matei are tendinta sa loveasca copiii si educatoarea are dificultati in a-l stapani (e adevarat ca si eu am probleme cateodata).
    In rest, ca mancare, conditii, educatie, evolutie a copilului, sunt multumita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru informatii. In legatura cu aceste camere de luat vederi, la Ingerasul Meu sunt unele in care vezi ca sunt niste copii in camera dar nu poti distinge nici care e al tau, nici ce au de mancare in farfurie, se vede totul pixelat si de proasta calitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna olivia.noi stam in aceeasi zona si am o mare dilema cu gradinita.poti sa-mi spui daca matei este inca la "diana"si daca esti inca multumita."diana" este printre preferintele mele pentru ca se preda in engleza si au bucatarie proprie dar sunt indecisa.te rog mult de tot sa-mi dai un raspuns.multumesc si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am mutat pe Matei de la Diana din ianuarie, acum e la o gradinita de stat de langa liceul Aligheri de care sunt mult mai multumita (nr 71). Diana mi s-a parut o gradinita buna, si noi am ajuns acolo la recomandarea mai multor prieteni foarte multumiti, problema e ca Matei e un copil foarte naravas si educatoarea nu a facut fata. Matei are o personalitate care pune serios la incercare abilitatile pedagogice ale celor cu care are de-a face, probabil ca pentru un copil normal e foarte bine acolo.
      Problema cu Matei e ca lovea copiii, nu statea deloc linistit, intr-o zi am gasit educatoarea plangand din cauza lui, m-au trimis cu el la psiholog, am fost la 4 psihologi si un neurolog pt ca toti imi spuneau ca e un copil normal iar ele (directoarea si educatoarele de pe la toate grupele) imi tot spuneau ca are probleme, ca e bipolar, de-astea.. La gradinita asta de stat nu a avut nicio problema educatoarea cu el, dar femeia pare sa stie ce face. La Diana ajunsese sa stea numai pe holuri si imi plangea in fiecare dimineata ca nu mai vrea sa mearga.
      Mancarea e oarescum ok in comparatie cu altele care au catering, la stat insa unde l-am dus e mai buna. La Diana au numai mic dejun si pranz, la micul dejun e paine alba, sunca, cereale Nesquick.. gustare de fructe nu exista, doar masa de pranz cu ciorba si felul doi.
      Spatiile sunt insa foarte mici, cel putin asa mi se par acum prin comparatie cu gradinita de stat unde sala e ceva mai mare decat tot apartamentul meu. Initial nici nu am vrut sa aud de gradinita de stat, ma gandeam ca sunt multi in grupa, cine stie ce copii or fi pe acolo, mancarea proasta.. dar asta pe care am gasit-o e exceptionala, si am inteles ca nu e singura asa.
      Ce mi s-a parut foarte frustrant la Diana e ca trebuie sa platesti 11 luni pe an taxa intreaga, cu masa cu tot, indiferent ca merge copilul sau nu, Matei a fost bolnav vreo 2 luni la rand si noi tot trebuia sa platim, nu ti se scade niciun leu.
      In concluzie, nu stiu daca sunt cea mai potrivita persoana sa imi dau cu parerea pentru ca la noi a fost un caz special, ceilalti parinti erau multumiti, la fel si prietenii nostri.

      Ștergere