miercuri, 4 mai 2011

Concurs BioBunatati cu ulei de argan


Saptamana aceasta avem un concurs BioBunatati care se desfasoara pe 10 bloguri dragi mie. Premiile sunt ulei de argan si un produs la alegere de pe BioBunatati, cu conditia ca alegerea sa fie frumos justificata. Fiecare din cele 10 bloguri ofera aceste 2 premii, avem asadar 20 de premii care va asteapta. Trebuie numai sa intrati pe unul din blogurile de mai jos, care va atrage mai mult, si sa va inscrieti la concurs. Regulile participarii se gasesc pe ele.

Pe scurt, despre cele 10 bloguri participante:

Lifestyle blog - blog de viata sanatoasa, raw, vegan, foto si de mamica
Jurnal Bio - blog cu adevarat bio si plin de informatii utile
Laura Frunza - idei pentru mamici si copii, de la o mama careia ii place sa traiasca sanatos
Vintage Police - blog de moda si cultura vintage
Totul despre aromaterapie - blog de aromaterapie, parfumerie si viata sanatoasa
Manie - blog de beauty si machiaj mineral handmade al unei Homo Cosmeticus Shopaholicus
Diary of a beauty addict - jurnal de beauty (addict) si.. beauty addict inca o data
Adyna's Blog - blog de beauty, shopping & stuff
Sigina - blog de beauty, blonde, beautiful & bright
Georgia's Mirror - blog de beauty (apartinator spiridusul Olivo, care de altfel a si avut ideea acestui concurs)

Dati-i bataie, avem 10 uleiuri de argan aici care isi asteapta proprietarii si inca vreo cateva mii de produse din care va puteti alege premiul!

18 comentarii:

  1. Spune-mi te rog se poate participa pe mai multe bloguri sau imi aleg doar unul dintre ele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Teoretic numai pe unul, pentru ca participarea este validata de plasarea unui link pe blog, forum sa fb (in ordinea asta). Cu 3 linkuri se poate participa pe 3 bloguri. Inainte de tragerea la sorti verificam toti inscrisii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica se poate participa cu un link pe blog si cu alt link pe facebook? Deci ne putem inscrie pe 2 bloguri?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragii mei,sunt de acord cu concursurile voastre,insa totusi am ceva de sesizat.Daca tot sunteti proprietarii acestor produse,de ce nu va si implicati direct in jurizarea castigatorilor.Pe multe bloguri castigurile sunt aranjate iar produsele sunt vandute.Eu insami am cumparat un astfel de produs,insa cei drept (ca era de pe un alt site cu produse bio)
    Eu cred, ca ar trebui sa castige persoane care chiar au nevoie reala de acest fel de produse si le poate face un review adevarat,nu unul copiat, deoarece produsul castigat nici macar nu a fost desigilat ci vandut asa cum a fost primit .
    Din nefericire problema sesizata este una reala si daca v-ati implica mai mult,acest fel de a proceda,ar fi mult mai rar,pentruca de disparut,nu va disparea niciodata
    \

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru informatie. Jurizarea si expedierea premiilor (jurizate sau trase la sorti) catre castigatori se face de catre noi. Cunosc bine blogurile cu care colaboram pentru concurs si nu cred ca se pune problema unor astfel de practici.

    RăspundețiȘtergere
  6. olivia scuze: question :) as vrea si eu sa particip si am vazut ca, din cele 10 bloguri , multe mi-s tare dragi ...dar ca sa fiu sigura ca intru in concurs este o conditie ca participarea sa fie doar pe un blog ?, de ex la Laura Frunza, sau pot si pe alte bloguri(Diana , Alexandra, Adina ca de exemplu)? Nu de alta dar am vazut persoane inscrise cu aceeasi postare pe mai multe bloguri.
    mersi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Conditia participarii pe un blog este sa scrii o postare cu link catre BioBunatati pe blogul personal, sau facebook/forum daca nu ai blog. Sunt 10 concursuri separate, nu unul singur, deci se poate participa cu 10 postari diferite IN MEDII DIFERITE. Adica postare pe un blog si postare pe facebook inseamna inscriere la 2 concursuri.
    Am remarcat si eu asta cu inscrierea cu aceeasi postare la toate cele 10 concursuri, din pacate mi s-a parut complet ilogic sa faca cineva asta asa ca nu am subliniat ca sunt 10 concursuri, nu unul, participarile sunt diferite. E ca si cum ai taia un capac de iaurt si l-ai trimite in 10 plicuri la concursul unei companii de lactate, ca sa folosesc o imagine plastica :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pai de asta intrebam ca si mie mi se pare weird sa faci o postare pe blog sau pe FB si apoi sa lasi acel link pe cele 10 bloguri ....bun atunci fingers crossed :) mersi de raspuns, o sa fac si eu o postare pe blog si poate una pe facebook.

    RăspundețiȘtergere
  9. S-a desemnat castigatorul pe blogul Adynei,ca nu scrie nicaieri,decat ca acest concurs s-a incheiat
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Inca nu, cel mai probabil desemnarea se va face miercuri.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna Oliviutza, eu am castigat pe site-ul Vintage Police. Multumesc frumos pentru premiu :)
    Unde trebuie sa las datele mele? Am incercat sa scriu pe site-ul BioBunatati, la sectiunea Contact, dar imi spune ca a aparut o eroare si mesajul nu poate fi trimis :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,

    Am aflat de pe blogul Georgia's Mirror ca am castigat. Sunt tare fericita! Cum pot intra in posesia premiului?

    RăspundețiȘtergere
  13. Trimiteti-mi nume complet + adresa livrare + telefon la olivia.pamfil[at]gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna! Imi cer scuze ca am pus linkul pe mai multe bloguri, intrebasem atunci pe FB si am apucat sa pun linkul peste tot cand mi-ai raspuns :D. Partea buna e ca asa am ajuns sa cunosc multe bloguri ce imi erau necunoscute. De exemplu pe Ina si pe Laura o citeam, dar mi-a placut mult blogul despre aromaterapie :).

    Am vazut ca am castigat pe Vintage Police si de acolo trimiterea la formularul de contact de la Biobunatati. E bai ca am scris un email la comenzi at biobunatati punct ro?

    Multumesc! :) Abia astept sa-l incerc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc pentru premiu! A sosit azi.

    RăspundețiȘtergere