sâmbătă, 16 aprilie 2011

Urmeaza: 4 branduri romanesti noi pe BioBunatati!

Eu sunt fanul produselor romanesti - dar asta v-am spus deja de multe ori. Produse handmade, afaceri de familie, afaceri de mamici, produse traditionale, important e sa aiba legatura cu viata sanatoasa si sa fie bune si facute din suflet. Si nu mai pot de bucurie ca apar din ce in ce mai multe, care ajung, evident, si pe BioBunatati.

Saptamana care urmeaza vom avea pe BioBunatati 4 branduri noi de care suntem foarte mandri. Va voi prezenta de luni pana joi cate un brand, desi ele vor fi online pana luni dimineata.

Asadar, proud to present:
1. Soap Mill. Silvia a inceput ca producator de sapunuri 100% naturale realizate manual si a ajuns dupa 2 ani sa produca prima gama de cosmetice romanesti certificate organic. E o afacere de familie, care include 3 generatii (Silvia are si o fetita minunata) si careia eu ii prevad un viitor stralucit.
Asadar, luni va voi prezenta gama Soap Mill, sapunuri, creme si alte cosmetice organice si naturale, 100% romanesti.

2. Sling. Daca mai exista cineva care citeste blogul meu si nu stie ce sunt slingurile, le-as zice pe scurt ca sunt esarfe port-bebe, o alternativa la marsupii/brate si alte lucruri care mi-au strambat mie spatele. Daca as fi intalnit-o pe Diana cand am nascut, nu un an dupa aceea, probabil coloana mea ar fi fost mult mai dreapta. Intalnirea a fost totusi de bun augur si de mare folos pentru mine, inclusiv ca persoana.
Diana este o arhitecta care atunci cand l-a adus pe lume pe baietelul ei superb s-a hotarat sa ii ofere tot timpul ei. Asa s-a nascut aceasta afacere de productie de slinguri, care de acum vor fi disponibile pe BioBunatati aproape in gama completa. Vi le prezint pe bucatele, cu tot cu povestea din spate, marti.

3. Les Essences d'Amelie. Primele parfumuri 100% naturale produse in Romania, un produs de altfel rar chiar si pe afara si, spre bucuria mea, realizate de Diana, una din cele mai vechi colaboratoare Olivo si m-as aventura sa-i zic chiar prietena, desi nu am intalnit-o niciodata (oricum cred ca vorbim mai des si mai mult decat reusesc sa o fac cu multi dintre prietenii mei). Gama ei cuprinde cateva parfumuri minunate si care sunt deja disponibile la noi la showroom pentru mirosit si cumparat. Va voi povesti despre ele miercuri.

4. Lotiuni de corp solide Lia. Se ia o mamica si o fetita, se amesteca 3 ingrediente naturale (obligatoriu numai 3) si se fac lotiuni, balsamuri si alte minunatii care hranesc pielea ca nimic altceva. Sunt atat de naturale ca le poti si manca, desi nu garantam ca vor fi si gustoase. Despre lotiunile de corp solide povestim joi.

Dupa care urmeaza o vacanta de cateva zile de Paste in care nu vreau sa vad nimic in afara de Andrei si Matei, iar pentru saptamana cealalta pregatim un super concurs pentru bloggeri. Stay tuned.

4 comentarii:

  1. Cand o sa aduceti si lactate si produse din carne? Am tot verificat insa desi aceste categorii de alimente exista pe site, nu aveti nici un produs in ele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand o sa lansam cosul de produse proaspete, am gasit furnizorii dar inca avem probleme organizatorice cu site-ul existent, trebuie sa punem totul la punct acolo mai intai. Oricum, in curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va invit sa inscrieti magazinul si in directorul piata-bio.ro singurul site dedicat pietei produselor ecologice.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de invitatie, va rog sa imi dati niste date de contact (al cui e site-ul si de ce), initiativa e laudabila dar personal nu am incredere in site-urile anonime.

    RăspundețiȘtergere