marți, 12 aprilie 2011

Strangem lucruri pentru cativa copii saraci

Noi ne intorceam de la Targul Verde de la Cluj, unde a fost frumos ca de obicei, si despre care va povestesc zilele acestea. Si am zis sa incercam cei 40 de km de autostrada Transilvania disponibili. Drumul bun, pacat ca zboara bolovani pe el, motiv pentru care parbrizul meu a suferit un infarct si acum stam intr-o hala friguroasa din Brasov si asteptam sa ni se lipeasca altul. Timp in care am primit un email de la o prietena care organizeaza o cheta de Paste pentru copiii din Glodeanu.

Povestea lor o gasiti aici. Pe scurt, 21 de copii din satul Carligu Mare, comuna Glodeanu Silistea, judetul Buzau sufera de foame in fiecare zi. Lor li se adaugă inca 11 suflete, tot copii, din satele vecine pentru care masa dintr-o zi poate sa insemne doar o bucata de mamaliga sau de paine (sau malai cu zahar). Cel mai mic dintre copii are cateva luni. Cel mai mare are in jur de 13 ani. Toti provin din familii foarte sarace si traiesc in conditii greu de imaginat. Exista doua familii in care copiii sunt ingrijiti de mame care sunt bolnave psihic. Intr-una dintre aceste familii, din nefericire, acest aspect a influentat si dezvoltarea copiilor.

Ideea Sorinei este sa strangem orice putem de pe la noi, prieteni si cunostinte (alimente, hainute, jucarii, carti si rechizite, practic orice), lucruri cu care se va organiza un transport la Glodeanu inainte de Paste.

Asadar, incepand de maine 13 aprilie si pana marti 19 aprilie, puteti aduce/trimite la sediul Olivo din strada Mieilor 17-21 orice credeti ca am putea trimite acestor copii ca sa le facem niste sarbatori mai frumoase. Ne gasiti acolo intre orele 11 si 19, stam prost cu spatiul in ultima vreme dar speram ca peste o saptamana sa stam si mai prost si sa nu mai avem loc de atatea donatii.

Pentru orice alte detalii puteti sa imi trimiteti email sau sa ne sunati la telefonul Olivo.

9 comentarii:

  1. Doamne nici n-am putut sa citesc toate informatiile despre ei din cauza emotiilor, iar eu cand ma emotionez nu prea pot sa-mi stapanesc lacrimile ( nu de alta dar sunt la serviciu si ....). Sper sa strangi cat mai multe lucruri, alimente,sa ne tii la curent si intr-adevar sa nu mai ai loc atat de multe colete iti doresc sa primesti pt sarmanii copilasi. Si cand ma gandesc ca si eu fac figuri cateodata ca n-am aia, ca n-am alta, ca-mi doresc nu stiu ce lucru si sunt copii care nici macar nu au ce manca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot trimite prin posta un colet?

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca dureaza prea mult, daca vrei trimit eu curierul dupa el

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru noi e cam dificil de ajuns intre 11 si 19, da'daca se poate si sambata, am strans deja hainute de la puiuta mea, jucarii si as vrea sa iau si ceva alimente greu perisabile. Crezi ca e ok?

    RăspundețiȘtergere
  5. Subscriu si eu si colegii mei de munca! Facem pachetelul si trimitem si noi marti prin curier.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, trimite-mi te rog un email si vedem cum facem, ne descurcam cumva :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Olivia,

    Cum stai cu coletele pt sarmanii copilasi? S-au strans ceva pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, ceva mancare, haine si jucarii (cateva cutii zdravene), si mai astept din cateva locuri, cred c-o sa umplem o masina mica :D
    Le fac poza inainte sa le trimit :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Olivia,

    Astept poza cu coletele stranse, sunt tare curioasa.
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere