miercuri, 27 aprilie 2011

Darurile pentru copiii din Glodeanu

Nu au fost multi care au contribuit (de fapt au fost 6 iepurasi), dar toti au venit cu o gramada de lucruri, mancare, haine, jucarii si rechizite, asa ca am putut si noi sa trimitem gramada care se vede in poza (oricum i-am umplut masina Liviei care a venit sa le preia). Am fost surprinsa sa primesc colete cu produse prin posta si curier de la oameni cu care am interactionat pana acum numai online. Am fost surprinsa de o clienta Olivo care a trimis un munte de produse de toate felurile care cu siguranta au ajuns pentru mai multe familii.

La Glodeanu problema e serioasa si este necesar ajutor continuu, iar acum se incearca finantarea unei cantine pentru acesti copii. Unii dintre ei au rezultate bune la invatatura, ii putem sprijini si asa. Oricum, e nevoie de bani, lucruri si orice altceva ii poate ajuta sa aiba o viata normala.

In concluzie noi vom continua sa strangem lucuri pentru ei, asa ca daca mai aveti ceva de trimis ne gasiti la noi la sediu, le vom preda periodic celor care au avut initiativa minunata de a avea grija de acesti copii si pe care ii gasiti aici.

La sfarsitul lunii se incheie perioada in care 2% din vanzarile BioBunatati se duc catre un adapost de animale, sub forma de mancare (va vom anunta care). Dupa care 2% din vanzarile din perioada mai-iulie se vor duce catre acesti copii.

Va multumesc inca o data pentru ajutor!

Un comentariu:

  1. Super Olivia ideea de a dona 2% din vanzari pentru acesti copii ( dupa parerea mea poate mai prelungesti perioada inca 3 luni aug-oct) dar oricum este decizia ta. Mi-am vazut si eu coletul :))
    P.S. Cum zice si baietelul meu: "Sunt cu ochii pe tine".... si-mi face placere.

    RăspundețiȘtergere