vineri, 15 aprilie 2011

Cu ce-l mai spal eu pe Matei


Am scapat de tot de puseul de dermatita atopica, spre supararea lui Matei care ar dori totusi sa fie cremitat in continuare de 2 ori pe zi. Asadar am trecut de la untul de shea inapoi la lotiunea mea de corp super-hidratanta, care are pompita si cu care se poate da singur (la noi e ca la Ikea, do-it-yourself).

Gelul de dus ramane totusi important, pentru ca acolo se usuca pielea foarte tare (in general, nu numai lui Matei). In perioada cu dermatita am incercat gelul pentru copii de la Cattier, mi s-a parut un pic prea lichid, insa a fost foarte usor pentru piele, nu are sapun. Un punct in plus este ca ambalajul la 500 ml are pompita - sincera sa fiu nici nu inteleg de ce nu se fac toate gelurile pentru copii asa, este destul de complicat sa tii intr-o mana flaconul, sa torni in cealalta si sa mai tii si copilul, mai ales cand e foarte mic. In afara de Cattier si de gelul de dus Nadin, marca pe care din pacate nu o mai aducem (sper ca numai deocamdata), nu am gasit niciun gel in flacon cu pompita. Cattier costa 24 lei la flacon de 200 ml si 44 lei la flaconul de 500 ml cu pompita, ceea ce il face si foarte rentabil, mai ales in format mare.

Acum folosim Earth Friendly Baby cu mandarine. Imi place foarte mult textura, este un gel foarte gros, ai nevoie de o cantitate mica sa speli tot copilul (si al meu e lung, nu gluma), face spuma si miroase excelent. La pretul de 27 de lei mi se pare foarte rentabil.

Pentru par mai avem niste sampon Ismene pentru copii, de la acelasi producator ca Nadin, si care nu va mai fi pe stoc o perioada. Ii lasa parul foarte frumos si i-l curata foarte bine, acum il mai spal pe cap la 4 zile. Acesta e un alt semn al meu de intrebare, de ce produsele pentru copii sunt tot 2-in-1, la bebelusi merge sistemul asta, dar la un copil de 3-4 ani cu o claie de par in cap ar trebui totusi sampon special.

De-a lungul timpului am mai folosit sapunurile Lois (cel cu musetel e cel mai potrivit pentru pielea unui copil mic), sunt pe departe cele mai hidratante sapunuri solide pe care le-am incercat vreodata, sapunurile cu miere (merg si la copii mici dar numai daca nu au pielea uscata), samponul si gelul de dus cu rodie Nadin, sapunul lichid Olivellenic pentru corp si par, care are o textura foarte groasa (e aproape ca o pasta) si e foarte hidratant.

Urmatorul pe lista la testat e lotiunea de curatare Weleda.

3 comentarii:

  1. Ai reusit sa scapi de dermatita atopica cu unt de shea? Avem si noi cateva zone mici afectate si am incercat si unt de shea pentru cateva zile, dar nu mi s-a parut ca a avut vreun rezultat. Poate trebuie sa mai insist?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu 3 luni de unt de shea, de 2 ori pe zi, pielea afectata trebuie hidratata incontinuu. Eu dupa 3 luni de unt de shea pe maini nu am mai avut nevoie de crema de maini un an. E eficient dar nu imediat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    Si eu am folosit o luna unt de shea pe bebe si nu am vazut nici o imbunatatire.De la dr mi-au recomandat un unguent cu cortizor,a trecut pt o luna si a revenit.Acum n-as mai vrea sa o dau cu unguent deoarece stiu ca-i face mult rau pe alta parte,asa ca ma intorc la untul de shea.Sper sa-i treaca!

    RăspundețiȘtergere