miercuri, 6 aprilie 2011

Avem un spiridus nou

M-am tot plans ca nu se mai poate si nu se mai poate, si as mai fi taraganat-o asa mult timp daca nu ma trageau cate unii de urechi ca trebuie sa schimb ceva (Diana, as da o bere, dar mi-e ca n-o bei). De fapt planul era sa aduc firma pe plus dupa care sa-mi iau ajutor. Dar cum firma ajunge oricum pe plus destul de curand, iar eu mai aveam putin si ma duceam pe camp (desi la cum arata unghiile mele dupa cate o serie de colete as putea fi suspectata ca lucrez si acolo), ajutorul a fost luat mai devreme. Intr-o forma foarte draguta si delicata (speram si rezistenta la stilul meu workoholico-din topor-datcubata-nbalta tipic sagetatoresc). Se numeste Georgiana si este primul angajat Olivo, are un CV frumos pe care sper sa-l imbunatatim si mai mult si mai e si pasionata de cosmetice, vegetariana si nu fumeaza. Si-are si un blog interesant. Si aduna si toate animalutele de pe strazi. Deci e perfecta, da?
Io-s very proud de ce-am gasit, desi cred ca de fapt m-a gasit ea pe mine. Oricum, de acum inainte o sa va raspunda cineva dragut la telefon, care n-o sa maraie ca n-a mai dormit de 2 zile. Si intram intr-un program normal, adica la sediu va fi cineva intre orele 11-19. Si-o sa-mi iau si vacanta la un moment dat, ce ziceti de asta?
p.s. Asta cu spiridusul a scos-o Camelcutza, mi s-a parut foarte tare.
p.s. doi Ori sunt eu foarte norocoasa, ori nu stiu care e cauza, dar pentru jobul asta m-am intalnit cu 4 oameni din care a fost foarte greu sa aleg. Sper sa crestem suficient de repede cat sa mai luam din ei in curand.

3 comentarii:

  1. Felicitari, era si cazul!! Cat de curand astept si vederea din vacanta, sa stii! :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt aia norocoasa (si recunoscatoare)! :)
    De cand am vazut mentionat in treacat, intr-un articol de acum 2 luni, ceva despre angajare, mi-am dorit acest post.
    Foarte dulce porecla Camelcutzei, si mie mi-a placut :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, sunt convinsa ca e o slujba frumoasa, inconjurata de atatea bunatati naturale. Daca o sa mai fie nevoie de oameni vreau si eu!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere