marți, 15 martie 2011

Unt de shea + dermatita = piele fara probleme

Scriam/ma plangeam acum o luna ca Matei are pielea ca niste solzi de peste si dermatologul de la CMU mi-a dat Mustela cu garnitura de Lipobase Repair. Reformulare, a incercat sa-mi dea. Moment in care am trecut la dat cu unt de shea de 2 ori pe zi, sau cel putin asa era planul, numai ca Matei a facut cu crema cum face cu mancarea, adica a uitat sa se opreasca si au fost zile cand se dadea si de 10 ori.
In orice caz, dupa o luna in care am consumat aproape 3 cutii de shea pielea nu mai este decat foarte putin uscata pe cateva suprafete mici, fara nici o iritatie vizibila si cu foarte putin prurit. Asa ca suntem gata de mers la inot fara sa ne mai facem griji.
In concluzie, nu cred ca exista nimic din categoria piele uscata pe care untul de shea sa nu-l poata rezolva. Ca nu-i degeaba produsul meu preferat.

7 comentarii:

  1. Olivia,

    Ce unt de shea ai folosit: rafinat sau nerafinat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc unt de nuca de cocos pt fata! La fel, dermatologul a incercat sa-mi bage tot felul de chimicale pe gat {sau pe fata, mai bine zis}, insa am refuzat sa folosesc asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Untul de shea e superb, il folosesc destul de des. Si cel pe care-l am eu e nerafinat, mirosul e un pic cam neplacut, dar eu ma dau seara si pana dimineata nu se mai simte nimic. De fapt cred ca mirosul dispare intr-o ora, doua.

    RăspundețiȘtergere
  4. cum se poate achizitiona, metionez ca am dermatita seboreica si am auzit ca e foarte util...nu mai suport sa dau o gramada de bani pe produse care simuleaza ca sunt bio...si defapt..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La untul de shea nici nu conteaza daca e bio sau nu, creste in salbaticie. Se poate gasi aici http://biobunatati.ro/category.php?id_category=265

      Ștergere
  5. cum pot sa cumpar ? mentionez ca am dermatita seboreica

    RăspundețiȘtergere