vineri, 25 martie 2011

Necesit un angajat la Olivo

Anunt oficial: imi trebuie un angajat (doi, trei.. ma rog, deocamdata unul). Si cum duminica avem 2 targuri si tot n-am reusit sa ma dedublez, m-am gandit sa fie asta testul de anduranta. Asa ca daca stiti pe cineva care vrea sa se angajeze, astept vesti aici sau la olivia[at]olivo.ro.

Conditii:
- experienta nu e necesara, fac eu infuzie de know-how, numai atent si interesat tre' sa fii
- poate fi si student/a, ne organizam sa fie programul flexibil in perioada de examene si altele
- sa stie cate ceva despre produsele bio si sa fie adeptul vietii sanatoase, asta implicand sa nu fumeze (mi se pare ipocrizie sa ii spui clientului cumpara produsele noastre ca sa fii mai sanatos, in timp ce tu tragi din tigara si bagi un Mac)
- disponibilitate sa mearga la targuri in Bucuresti, cam o data pe luna o zi de sambata sau duminica (care se compenseaza cu o zi libera in timpul saptamanii)

Programul de lucru e 11-19, luni-vineri, la sediul din Piata Muncii.

Am primit cateva CV-uri in ultimele luni, dar cum n-am timp sa le caut ii rog pe cei care le-au trimis sa le mai trimita o data, daca mai sunt interesati.

3 comentarii:

  1. Hei,

    Tocmai ti-am trimis CV-ul prietenului meu. Este adeptul unei vieti sanatoase, ca altfel ar fi vai si amar de capul lui :) si mai si stie cate ceva despre produse (tot datorita faptului ca ma are pe cap non-stop). Nu fumeaza desi il intoxic eu mereu :(, iar programul lui este mai mult decat flexibil :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pick me, pick me! :) Ti-am dat mail :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce pacat ca nu sunt din Bucuresti..chiar mi-ar fi placut:)..bafta sa gasesti persoana potrivita.

    RăspundețiȘtergere