joi, 31 martie 2011

Emisiunea despre BioBunatati la Money Channel

Ieri am fost invitata la emisiunea Antreprenor de la Money Channel sa vorbesc despre BioBunatati si despre ce inseamna sa fii antreprenor. A fost o discutie foarte relaxata, moderatorul si celalalt invitat, jurnalistul Ileana Ilie de la Money Express, au fost foarte in tema, sincera sa fiu cred ca m-as putea obisnui cu activitatea asta. Am povestit si despre piata bio din Romania si (lipsa de) marci certificate. Daca sunteti curiosi sa vedeti emisiunea, o gasiti aici - discutia incepe de la minutul 12.25 pana la sfarsit.

Un comentariu:

  1. Buna,
    Te-am urmarit la Money Channel. Ai fost foarte la obiect si ai gandit exact ca mine, mai ales in privinta faptului ca una e sa lucrezi pt un sef si alta e sa lucrezi pt tine. Sper sa vina vremea sa lucrez si eu pt mine.....
    Cand mai ai aparitii televizate,vreun articol in vreo revista da-ne de veste, eu una te urmaresc constant.

    RăspundețiȘtergere