luni, 14 martie 2011

Cum a fost la V4Vintage Flower Power

Asa zic eu ca ar trebui sa arate un targ: original, foarte bine organizat, colorat, plin de flori, promovat, cu vizitatori eleganti si expozanti profesionisti. Ceea ce a facut ca weekendul sa nu fie deloc obositor, ci mai degraba foarte placut.

M-am bucurat de compania Cristinei de la Vintage Police, a lui Nadire de la Lady Magpie, a Irinei de la Amore Bio (importatorul nucilor de sapun), a celor 2 soti de la Avalon, cu care poti sa mori de ras, si a foarte tonicelor fete de la MioBio. Plus a Alexandrei si fetitei ei, autoarele Lotiunilor de corp solide. Ca sa zic asa, in conditiile astea as putea sa-mi petrec orice weekend, mai ales ca simtul meu estetic s-a declarat perfect satisfacut de avalansa de oameni frumosi si foarte eleganti care au trecut pe la stand (prin oameni intelegeti 99% femei, in Romania e trist rau cu partea estetica a barbatilor - nu ca nu v-ati fi prins si voi pana acum de asta).

Noutatile noastre de la Camara cu Bunatati (dulceturi si siropuri) au avut succes, la fel si frisca de miere pe care tocmai am primit-o de la Apidava (am scris mai demult de ea).
Si bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu iau de la Alexandra Lotiunile de corp solide pentru BioBunatati. Cum sa ma abtin, cand sunt produse facute manual in Romania de o mamica, din ingrediente organice, si in plus foarte bune? Doar stiti ca am o pasiune pentru afacerile de familie romanesti.
Si cum si Irina tocmai adusese siropul de aronia, mare antioxidant, lista cu noutati s-a facut mare. Si tot din gama antioxidantilor vom avea un extract de polifenoli din struguri, brevetat si produs la Oradea.

Toate noutatile intr-un post separat, si pe site cam in 2 zile. Ma duc sa ma balacesc intr-o frisca de miere s-un borcan de dulceata de cirese albe. Bine ca am glicemia mica.

3 comentarii:

  1. A-ha! Ai vazut cum m-am scapat la bunatatile Alexandrei? :D Am venit sa iau cateva gata pregatite si am plecat cu inca atatea :)))

    Iar bomboanele de la Apidava...excelente. Mici si bune bune.

    Goji? Le-am ras pana seara :))

    Si din cauza Alexandrei am ramas fara bani de miere de la tine :)))) Trebuie sa ma revansez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta da colaborare ! Bravo, Alexandra:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Diana :)

    Dianocico, sa stii ca nu ma simt deloc vinovata ca te-am falimentat :P

    Targul a fost grozav! Eu inca nu m-am dezmeticit, s-au intamplat parca prea multe lucruri lucruri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere