luni, 21 februarie 2011

Solutia micelara demachianta Cattier

Camelcutza mi-a adus aminte de un produs interesant, solutia micelara de demachiere. Si, cum avem asa ceva de la Cattier in gama BioBunatati si tocmai mi se terminase demachiantul Bioselect, mi-am luat o lotiune de-asta. Chiar nu ma asteptam sa curete prea bine, ideea mea despre un demachiant era ca trebuie sa arate ca o crema sau macar ulei, nu ca o apa.
Insa surprize surprize, lotiunea curata excelent, mai bine decat majoritatea demachiantelor pe care le-am avut vreodata. Nu ma ustura ochii, nici buzele, nu mai e nevoie de tonifiere dupa demachiere, si, cu putina insistenta, curata si rimelul waterproof (care nu e bio, la capitolul rimel pentru genele mele scurte si blonde trebuie ceva foarte teapan).
De fapt imi place asa de mult, ca am ajuns sa ma demachiez si dimineata, mai ales ca lasa o senzatie de prospetime foarte buna pentru trezirea de dimineata.
Lotiunea costa 37 lei pentru 300 ml, ceea ce o face extrem de rentabila, si e certificata Ecocert bio. Contine apa florala de trandafiri si aloe vera. O gasiti pe Biobunatati aici.

4 comentarii:

  1. Intr-adevar tine foarte mult. Am avut-o jumatate de an...sau poate mai mult. :)
    Mi-a placut mult pe timpul asta...dar cand era mai cald parca simteam fata putin lipicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Solutia micelara Cattier este exceptionala; curata eficient insa are o actiune delicata, foarte practica pentru ca tenul nu trebuie clatit cu apa dupa ea. E perfecta pentru tenul sensibil,iritat,gras,mixt,acneic. Deasemenea tine foarte mult timp,o am de la inceputul verii trecute si abia acum mi s-a terminat.
    Folosesc cosmetice organice de cativa ani si solutia micelara este de departe unul dintre cele mai bune produse incercate...pur si simplu perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut! Am comandat acest produs de la voi pe 20 aprilie. Pe 21 am primit un mail ca produsul a fost expediat.
    Pe 11 mai am primit avizul in posta. Am ridicat pachetul si ghici ce??? Factura era de pe 5 mai.
    Sunt profund dezamagita ca m-ati tratat cu spatele pentru ca am avut o comanda mica.
    Si sa nu mai spuneti ca intarzie produsele din cauza postei. Ca voi l-ati expediat dupa 2 saptamani de la comandare. Pentru chestia asta eu sunt un client ce nu va mai reveni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau, ai perfecta dreptate. Nu a fost din cauza comenzii mici, eu nu am ajuns la posta, iar in perioada respectiva si scosesem expedierea prin posta de pe ambele site-uri pentru ca pregatirea si expedierea comenzilor de posta necesita mai mult timp decat avem noi. Dupa ce am ajuns la zi am reintrodus-o temporar cu termen 7 zile lucratoare pe care acum le respectam, cred totusi ca o sa renuntam la ea pentru ca efectiv nu imi permit orele care se pierd cu formularele si statul la cozi.
    Imi pare rau ca te-am dezamagit.

    RăspundețiȘtergere