miercuri, 23 februarie 2011

Crema Bioselect pentru ten gras si mixt: parere proprie si review de la o clienta

Saptamana trecuta am primit vizita la firma a unei prietene pe care n-am mai vazut-o de vreo.. 10 ani, cred. Care intre timp a luat-o pe aceeasi panta bio, deocamdata numai ca utilizator. Si care vroia o crema hidratanta pentru ten mixt. In materie de creme pentru ten gras/mixt eu am o idee fixa, Bioselect cu ulei de masline, strugure rosu si gutuie. Este singura crema care imi hidrateaza tenul fara sa-l ingrase deloc, ceea ce a fost un the first and the last in materie de creme testate pana acum (am mai incercat si alte creme bio, toate erau mai grase decat imi trebuie mie, mai putin Alverde de la DM care era apa chioara cu totul).
Asa ca daca apare cineva cu ten gras sau mixt si cere vreo o crema hidratanta eu nu pot sa-i recomand cu mana pe inima decat crema mea. Ceea ce am si facut, cu promisiunea ca daca nu ii place poate sa mi-o returneze, chiar si inceputa, ca oricum o folosesc eu (cu promisiunea asta am vandut ceva creme, si nu mi s-a intors niciuna - si nu m-as fi suparat deloc).

Aveam ceva emotii, fata are niste standarde si se pricepe la treaba asta cu bio si cosmeticele. Dar peste cateva zile am primit urmatorul mail, pe care il voi transcrie ca atare, mi s-a parut savuros.

13 lucruri despre crema Oliviei zise de P.
  1. m-am speriat cand am citit - avoid eye area; am probleme mari cu cremele in general datorita acestui lucru; adica, ma dau cu ele dupa care incep sa plang. In mod normal, daca ma duc intr-un magazin si vad asa ceva scris pe cutie NU CUMPAR
  2. Totusi am cumparat-o pe baza promisiunii ca daca nu-mi place, pot sa o returnez fara bombaneli. Asta se numeste prostie sau incredere oarba in "mitocance"(de ambele parti). Glumesc
  3. folosita azi dimineata la ora 6, cand tenul meu nu se trezise
  4. intra usor in piele; se absoarbe repede
  5. NU MI-A PROVOCAT NICI O PROBLEMA IN JURUL OCHILOR (vorba cantecului "Nici o lacrima")
  6. excelenta baza de machiaj sub fondul de ten (azi am nevoie de o fatza comerciala)
  7. nu ma strange
  8. inchide porii
  9. matifiaza
  10. nu lasa sub nici o forma senzatia de luciu
  11. nu ma "mananca"
  12. si nu mai spune ca asa sunt toate produsele bio, ca nu sunt
  13. IN DOUA CUVINTE "IMI PLACE!"
PS: asta ca feedback deoarece furnizorul imi permite acest lucru.

Crema e aici si aici. Si la mine in dulap.

4 comentarii:

  1. Buna,
    Cu phenoxyethanol ca conservant nu prea sunt de acord. Nu contest calitatile cremei, dar despre phenoxyethanol am citit chiar la tine pe blog si nu erau vesti prea bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e. Din pacate gama Bioselect, ca marea majoritate a producatorilor de bio, foloseste conservantul acesta. Cremele Olivellenic nu-l au, dar nici crema de ten mixt n-au in gama. Nici Cattier n-are, dar crema lor de ten normal/mixt e prea grasa pentru mine.
    Oricum cata vreme certificarile vor permite acest conservant ma indoiesc c-o sa se renunte la el, e cea mai ieftina alternativa la parabeni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru tenul mixt,gras,acneic recomand gelul crema purificator Cattier : dupa multe incercari e prima crema bio care reuseste sa matifieze zona T, nu e deloc grasa si hidrateaza tenul.

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru mine cea mai buna este enzimion, o crema de la lush cu enzime din citrice pentru ten gras, imi place ca se absoarbe repede si nu mai luceste pe timpul zilei.

    RăspundețiȘtergere