miercuri, 2 februarie 2011

BioBunatati in sfarsit online!

Ma simt cam ca Sisif dupa ce a reusit sa duca in sfarsit bolovanul sus si sa-l si propteasca in ceva, sa n-o mai ia la vale. Eu mai am de carat mult bolovanul asta totusi, dar macar acum e un bolovan online.

Deci, doamnelor si domnilor, carora va multumesc ca m-ati suportat cu multele amanari ale lansarii, BioBunatati este in sfarsit online. Nu e gata, o sa-mi mai ia probabil inca vreo 2 luni sa il termin, dar are deja cca 2500 de produse, majoritatea deja pe stoc, asa ca puteti sa va folositi de el cat si cum doriti.

Ce mai e de facut: multe descrieri de aranjat sau adaugat, destul de multe poze (oricum cred ca jumatate din pozele de pe site sunt facute de noi, ceea ce a marit volumul de munca destul de mult, nu luasem in calcul ca multi furnizori n-au poze la produse), multe produse de incarcat.

Asadar, daca va trebuie ceva care nu are descriere sau lista de ingrediente, dati-mi un mail la comenzi [at] biobunatati.ro si vi le trimit eu. Ce e trecut ca bio e bio, ce nu e numai natural - asta pana reusesc sa trec toate ingredientele si certificarile la toate produsele.

Se poate ca anumite produse care apar ca disponibile sa fie pe drum sau, in cazuri mai rare, sa nu fie deloc (temporar, bineinteles). Mai am nevoie de 2-3 zile sa corelez stocurile cu site-ul, asa ca in caz ca apare vreo problema de genul acesta imi cer scuze de pe acum. Majoritatea produselor sunt totusi pe stoc la noi sau la furnizori cu care am verificat stocurile, deci ar trebui sa ne descurcam.

Acum ca ati vazut ce e pe el si cam care sunt categoriile, astept cu mare drag sugestii de produse/marci si orice altceva va mai trebuie. Ca daca tot vrem sa avem de toate pentru o viata sanatoasa, atunci sa avem de toate, si sunt sigura ca mie mi-au scapat destule lucruri.

Despre punctele cadou, donatia de 2% din vanzari si multe altele puteti citi pe site, pana va povestesc eu in postarea urmatoare. urmeaza sa va povestesc si ce inseamna sa te apuci de un proiect ca asta si care sunt problemele de care te lovesti, dar si ce planuri de viitor am.

Pana atunci va multumesc pentru sustinerea pe care mi-ati oferit-o si ca mi-ati facut galerie si ca ati asteptat cu nerabdare site-ul, au fost momente cand asta a ajutat foarte mult pentru ca mai aveam putin si ma dadeam cu capul de tastatura. Singura mea grija acum e sa nu va dezamagesc si sa fi facut o treaba pe masura asteptarilor.

Acuma singurul lucru care ramane de facut e, vorba lui Dory, unul din personajele mele preferate de desene animate: "Keep on swimming, keep on swimming.. keep on swimming swimming swimming..."

6 comentarii:

  1. Sa fie intr-un ceas bun, Caretuto!! sa mearga si sa va aduca satisfactii de care vreti voi.
    Si, de ce nu, sa reusiti sa schimbati mentalitati. Poate macar copiii nostri sa se hraneasca sanatos de la o varsta frageda.
    Va felicit sincer si fara urma de formalism pentru initiativa si pentru efort! Sper sa fiti rasplatiti!
    Va pup cu drag
    Ada

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei! Te urmaresc de cateva luni din "umbra" si eram tare curioasa sa vad ce mai e si cu magazinul asta online de bunatati... si bio pe deasupra :).
    Insa nu pot sa iti spun decat ...Felicitari! Ai/Ati facut o treaba excelenta. Site-ul este foarte "curat", friendly, usor de folosit si cel mai important se incarca repede...
    Multa bafta in continuare pentru ca, as indrazni sa spun, "adevarata distractie" abia acum incepe!

    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteptam cu drag magazinul sa vedem ce biobunatati putem comanda. Asa ca am dat o raita.
    Te rog verifica un pic aici http://biobunatati.ro/product.php?id_product=3815
    Chlorella - pudra pura, organica, cruda - 5kg -1.24Ron ? :)
    Spor la munca in continuare si vanzare buna.

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Andreea, am modificat!
    Multumesc mult, Ada, Iulia si Andreea! O sa ma tin de treaba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru magazin, nervi tari si satisfactii pe masura:)! Din noiembrie tot verific, uneori si zilnic, sa vad daca ati deschis:). Nu am apucat sa ma uit peste toate (sunt totusi vreo 2500 de produse, yupiii!!!), dar suna foarte bine ce am vazut pana acum. Aici http://biobunatati.ro/product.php?id_product=1223 m-ar interesa mai multe detalii despre acesti minunati pantalonasi: sunt pe marimi?

    Multumesc!
    Dani

    RăspundețiȘtergere
  6. 3-6 luni, 6-12 luni si 12-24 luni. Marimea cea mai mare e 68 lei.
    Trebuie sa pun si eu marimile, nu le-am incarcat o data cu baza de date.
    Multumesc mult de urari, asa sa fie!

    RăspundețiȘtergere