luni, 3 ianuarie 2011

Un an nou, in sfarsit

Conform planurilor anterioare, pe 31 decembrie mi-am inchis telefonul si am intrat intr-un program intensiv de recuperare prin lene. Dupa 3 zile de asa ceva sunt ca noua. Oricum la ce an dezastruos am avut nici macar nu merita sa il inchei printr-un chef, ceea ce bineinteles ca nu o sa se mai intample.
O alta parte buna e ca e al doilea Craciun de care reusesc sa trec fara un gram in plus, si asta nu pentru ca nu as fi mancat, ci pentru ca organismul meu si-a pastrat regulile si se mentine singur in forma. Mancat putin si des si o masa seara cat mai hipocalorica, in rezumat - folosesc rezumatul pentru ca de obicei oamenii care ma intreaba cum fac sa fiu asa slaba nu au rabdare sa asculte jumatate de ora de teorie, ceea ce evident inseamna si ca nu vor avea rabdare sa aplice metodele mele.
Ca paranteza, joi seara am ajuns la Ikea sa iau rafturi pentru gramada de marfa de la BioBunatati si am constatat ca daca duci 20 de baterii folosite primesti 10 noi gratis. O metoda suedeza de reciclare care ar trebui sa prinda bine la romani, care iubesc lucrurile gratis, de retinut oricum. La Auchan in interior langa intrare a aparut un mare perete cu containere pentru reciclat diverse, daca va e mai la indemana.
Rezolutii pentru 2011 nu mi-am facut, ca anul trecut mi-am propus sa nu ma mai enervez si nu a mers nici doua zile. Stiu numai ca anul asta o sa turez motoarele mai mult ca de obicei, ca daca vreau sa traiesc bine n-o sa vina nimeni sa-mi puna un sac de bani la usa.
Pana atunci ma pregatesc pentru varicela pe care o va face Matei probabil in weekend si pentru BioBunatatile care sper sa ajunga in sfarsit online.
Va doresc un an la finalul caruia sa ziceti "mama, ce an, de-ar fi toti asa de buni!". Spor!

10 comentarii:

  1. Salut, am ajuns pe blogul tau din intamplare (Google a consemnat ca ai scris despre "lucruri gratis" :D ) si am observat ca esti interesata de ecologie, reciclare, viata sanatoasa. M-am gandit ca o sa te intereseze proiectul http://www.lucrurigratis.ro , prin care oamenii ofera lucrurile de care nu mai au nevoie (in loc sa le arunce la gunoi) si primesc gratuit produse de care au nevoie (in loc sa plateasca pentru altele noi).
    Iti doresc un an nou plin de impliniri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos :) O sa scriu maine despre el. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati planificat o varicela in week-end? :) Asa putin dureaza?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahaha..
    Unul din vizitatorii de Craciun a facut varicela acum cateva zile, perioada de incubatie e 14 zile, asa ca ne pregatim moral pentru o varicela incepand din weekend. 2 saptamani de rock, adica :D

    RăspundețiȘtergere
  5. IKEA se scrie intotdeauna cu litere mari :|

    RăspundețiȘtergere
  6. Lege nu exista, dar eu cand am scris despre IKEA ceva, in 6 ore am fost contactat de un reprezentant al lor, foarte politicos, sa ma intrebe daca vreau si alte informatii, daca nu vreau sa incerc si sucul organic etc. Scaneaza baietii Internetul ceva de speriat.

    RăspundețiȘtergere
  7. interesant articolul si frumos designul.
    Numai ca e prea mult verde, de exemplu la categorii , postari populare pe mine cel putin ma cam dor ochii

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sa fac, sunt dependenta de verde :)
    Ar merge o nuanta mai inchisa sau un maro, o sa incerc sa vad cum merge. Multam!

    RăspundețiȘtergere
  9. Poti sa incerci sa mai scazi din transparenta coloanei din dreapta, asa cum e acum este verde deschis, si nu e contrastul bun intre text si fundal.

    RăspundețiȘtergere