vineri, 21 ianuarie 2011

Prima data la un loc de joaca pentru copii

Astazi ne-am petrecut dupa-masa cu colegul de camera din maternitate. Lucas adica, nascut cu cateva ore mai devreme decat Matei (potrivirea de nume e remarcabila) si a carui mama cu care imparteam camera m-a tarat primele 2 zile la alaptat copiii, ca eu la ce dureri am avut nu m-as fi miscat nici de pe o parte pe alta (in paranteza fie spus, cine face cezariana fara vreun motiv serios ca sa scape de dureri sa stie ca vreo cateva zile experimentezi o gama larga si foarte lunga de dureri, dupa care cateva saptamani te tari ca o rama).
Intalnirea s-a petrecut la un loc de joaca pentru copii, Happy Planet. Noi n-am mai fost niciodata intr-un loc de asta, o idee foarte buna de altfel. Ne-a placut locul, e mare, cu tot felul de chestii de jucat/catarat/construit, unele usor jumulite, dar pana la urma e normal. La intrare copiii sunt descaltati iar parintii isi pun cipici de plastic, ca la moschee. Foarte frumos, si asta e normal. Mai putin normal e ca jumatate din oamenii care au trecut pe acolo n-aveau asa ceva in picioare, motiv pentru care Matei a plecat de acolo cu ciorapii negri.
In schimb atitudinea personalului a fost jalnica. Copiii n-au voie sa se plimbe cu cuburile/bilele prin sala, acestea stau la locul lor. Daca cumva fac chestia asta se trezesc cu o domnisoara asa-zis supraveghetoare care tipa. Singurul lucru pe care il face de altfel, pentru ca nu supravegheaza. 3 pustoaice care freaca menta in timp ce copiii isi rup gatul pe acolo, faina treaba. Si carora le e lene sa aranjeze jucariile, asa ca au ales varianta mai usoara "nu lasam copiii sa le mute" (aparent inca nu s-au prins ca e imposibil sa convingi un copil mic sa lase jucariile intr-un singur loc, sau cel putin al meu e imposibil de convins). Singurul lucru la care sunt extrem de prompte e saritul la cerut bani, inainte sa apuci sa te asezi la vreo masa sau sa te dezbraci.
Locul organizeaza si petreceri pentru copii, motiv pentru care la ora 6 au aparut vreo 10-15 copii cam de 6 ani (nu i-am numarat, oricum locul s-a transformat brusc in haos, puteai sa juri ca sunt 100). Ultima meserie pe care as alege-o in viata asta si-n urmatoarele cinci e cea de educatoare, trebuie sa ai nervi de fier pentru asa ceva. Nu ca asta ar fi o problema pentru clienti, dar ma gandesc ca daca inchiriezi o sala pentru petrecerea copilului tau de 2-3 ani si in timpul respectiv mai au acces si alti clienti si se umple de copii de 5-6 ani, practic copiii cei mici nu vor mai avea unde sa se joace si in plus trebuie sa fii si foarte atent sa nu fie calcati in picioare.
In rest, sala nu are lumina naturala si nu am observat nici vreo forma de ventilatie naturala (adica geam, lucarna, something), e intr-o cladire pe soseaua Vergului care probabil ca anterior avea destinatie de productie.
Am plecat de acolo foarte dezamagite, din pacate locul nu e o optiune, desi are potential, insa calitatea serviciilor e mult prea romaneasca. Ideea in sine este foarte buna insa, asa ca mai cautam. Daca frecventati locuri de genul un feedback este mai mult decat binevenit.

3 comentarii:

  1. Eu am descoperit acum de sarbatori locul de joaca pentru copii de la Sun Plaza. Nu este mare, dar este suficient. Natalia mea (3 ani) nu a mers cu vreun prieten copil dar s-a distrat de minune. Domnisoara Mary a fost foarte draguta.
    Este asezat la intrarea in clubul Oxygen de la etaj, dar nu ajunge fum de tigara sau ceva pe acolo. Doar ca noi am putu sa stam linistiti la o cafea cat Natalia a facut efort ... considerabil.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi poti spune si mie despre el adica poate sa intre si un copil de 2 ani si 4 luni sa poata sa se joace?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, si Matei avea 2 ani si 7 luni cand am fost acolo, sigur ca poate sa intre, dar va recomand sa mergeti la inceputul programului in timpul saptamanii cand nu sunt copii mai mari sau petreceri, ca sa nu-l calce in picioare.

    RăspundețiȘtergere