joi, 27 ianuarie 2011

Am ajuns si imagine de magazin. Fara sa vrem.


Concentrata fiind eu sa prelucrez poze de condimente si alte chestii de mancare pentru site, primesc un mail care ma trezeste instantaneu. Dana, careia ii multumesc si pe aceasta cale, a fost surprinsa sa vada o poza de pe blogul meu cu mine si Matei sub forma de ditamai posterul in vitrina unui magazin de copii din Real Baia Mare. A fost foarte draguta si mi-a scris, ba a mai facut si poza. Evident, nu stiam nimic despre asta.
Ce sa zic, sunt flatata ca cineva a considerat ca eu si Matei meritam sa fim imaginea magazinului, dar ar fi fost frumos sa mi se fi cerut si permisiunea in aceasta directie. Motiv pentru care voi trece la luat masuri legale. Si, ca sa transmit mai departe sfatul Danei, eu zic sa aveti grija la ce rezolutie uploadati pozele de pe bloguri si siteuri.
Oricum, de vreme ce sursa imaginii e blogul meu, deci se poate ca cel care a folosit-o sa citeasca postarea, rugamintea mea e sa ma contacteze inainte sa o faca avocatul. Ca este foarte, foarte urat ce a facut, si serios daca as fi avut ceva impotriva daca ar fi binevoit sa ma intrebe si pe mine.

p.s. BioBunatatile sunt incarcate pe server, acum facem ultimele teste si in weekend e online. Pe cuvantul meu de pionier.

11 comentarii:

  1. Vreau autograf, vreau autograf :) Da, foarte urat din partea lor :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nesimtiti!Asta chiar e o nerusinare.Acum ca mai fura de pe bloguri poze din retetele postate,asta este(normal ca tot nesimtiti sînt si aia)...dar poze cu persoane?!
    Chiar nu se gîndesc înainte de a face asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e chiar tare, chiar nu aveau bani de o poza de pe shutterstock sau dreamstime, sunt poze grozave care costă 1 euro. Nu că voi nu ați fi niște frumoși, dar chiar așa?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a povestit un profesor de drept de la facultate ca editura Humanitas a patit-o mai urat in urma cu cativa ani. Au creat o coperta a unui manual cu fotografia unui baiat de 10 ani pe bicicleta. Cand au vazut parintii faptul ca a aparut o poza realizata in parc cu copilul lor, fara sa li se ceara acordul, au mers la avocat. Erau zeci de mii de exemplare din manual pe piata. Pana la urma au cazut la pace, cu depagubiri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce interesant... E posibil insa ca persona respectiva sa nu citeasca totusi blogul, ci sa fi dat o cautare pe google dupa anumite criterii si sa fi gasit fotografia cu voi, pe care a folosit-o linistit/a. Sunt unii oamenii care nu inteleg pur si simplu ca o fotografie gasita pe internet, cautata cu google de obicei, apartine cuiva :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si totusi ce mic e satul bloggaresc, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum a ramas pana la urma? Azi am trecut pe-acolo si posterul e bine merci la locul lui :d

    RăspundețiȘtergere
  8. Ralu, am avut atatea pe cap ca n-am apucat sa fac nimic.
    Daca esti din zona crezi ca poti sa ma ajuti cu o poza cand mai treci pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
  9. Sigur, eu azi am venit la Bistrita, dar la sfarsitul saptamanii merge acasa, trec pe langa Real asa ca o sa fac o poza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am trecut chiar ieri pe langa magazin si poza este tot acolo. Am vrut de 2 ori chiar sa intru sa le spun :D Daca vrei, pot sa intru cand mai merg prin Real.

    Miha

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, maine chiar o sa ma opresc din orice as face si o sa-i sun. Avocatul mi-a spus ca mai bine vorbesc eu mai intai cu ei ca sa nu o dam de la inceput in procese daca ne putem intelege fara.

    RăspundețiȘtergere