miercuri, 1 decembrie 2010

Lansare BioBunatati peste o saptamana

Din cate ati observat, BioBunatatile nu sunt inca online. Imi pare rau ca nu m-am tinut de cuvant cu luna noiembrie, din motivul ca ziua n-are 36 de ore si chiar daca am lucrat non-stop nu am reusit sa termin tot ce trebuia facut.
Asadar, saptamana viitoare vom fi online. Cosul de produse proaspete se va livra o singura data in 2010, sub forma unui cos de Craciun, dupa care dupa 1 ianuarie il vom avea saptamanal, sambata.
Vor fi si multe idei si seturi de cadouri sanatoase, asa ca va puteti face cumparaturile de Craciun de la noi.
Va multumesc mult pentru intelegere, de-abia astept sa il vedeti!

5 comentarii:

  1. Si eu abia astept sa pot sa comand pt ca mi s-au termitat toate de prin casa.E foarte greu pana ce termini atatea lucruri,nu e deloc simplu.Succes!Deci,ne auzim saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te necăji, cred că înţelegem (mai) toţi şi nu ne supărăm, important e să iasă bine şi să ne bucurăm de el, chiar dacă puţin mai tîrziu. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua.
    As dori sa stiu daca aveti ciocolata bio in forma de mos craciun, om de zapada etc, adica "ciocolata de sezon". Am cautat in tot Bucurestiul si nu am gasit nicaieri.
    Multumesc si succes!
    De abia astept magazinul online!

    RăspundețiȘtergere
  4. Servus, Daniela. Din pacate nu avem asa ceva, imi pare rau :(

    RăspundețiȘtergere