joi, 30 decembrie 2010

Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie, pentru 2011: macar un neuron de persoana

Azi am deschis Hotnews-ul si prima stire mi s-a parut o gluma proasta. Serban Huidu a suferit un accident la schi in Austria si este in coma indusa pentru investigatii. Cum Huidu este printre putinii oameni de televiziune pentru care nu am desfiintat inca posturile romanesti de pe desfasuratorul tv, sper foarte tare sa-si revina. Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc.
Cum prima data stirea a aparut in Cancan si Cancanul stim cu totii ca este o gluma proasta in materie de jurnalism, am cautat stirea pe site-uri mai credibile. Ce am gasit frizeaza incredibilul si ma face din nou sa experimentez sentimente de groaza amestecate cu sila.
Asadar, ce comenteaza oamenii pe site-ul Realitatea in legatura cu stirea (prezentata, in pofida asteptarilor, chiar civilizat):
"Mare stire !!! Ha Ha Ha !!!rnUn latrau hranit cu bani publici de Udrea si compania, beat mort are accident de schi in Austria (ca de, daca isi permite omul).rnSi astia il scot erou national, ca cica ar fi evitat niste copii si tot din surse am aflat,ca ar fi evitat si un pui de caprioara, care apoi a venit si l-a incalzit cu trupul lui pana la venirea paramedicilor. :))rnrnPopor de pupatori de moaste , sa traiti bine !!! Ha Ha Ha !!"
"Tin minte ca, mai demult dl Corneliu Vadim Tudor l-a blestemat! Doamne fereste de blestemul omului drept in credinta!"
"cre'ca de la blestemele tribunului....prea se lua de el aiurea,"glume" ce semanau a bagabonteala perversa...are timp acu,sa reflecteze mult pe paturi de spital asupra ghidusiilor pe care le facea la tv.."
Am gasit de asemenea titluri de genul "Serban Huidu a fost blestemat de Mircea Badea?" (n-am avut curaj sa citesc ce scria acolo). Si comentarii cum ca el isi permite sa mearga la schi in Austria la schi si noi stam acasa, asa-i trebuie.
Asa ca pentru 2011 nu vreau nimic pentru mine. Sa fim sanatosi, ca in rest ma descurc eu cumva. Dar da-i Doamne poporului astuia macar un dram de minte, ca n-ajungem nicaieri daca singurul nostru scop in viata e sa moara capra vecinului, vecinul, vecinii vecinului (in afara de noi), sa ne ramana noua averea vecinului (aia care n-a putut sa moara) sa nu mai trebuiasca sa muncim niciodata. Si sa primim Rudotel gratis. Amin.

3 comentarii:

  1. Dear God...eu nu stiu de ce te mai chinui sa citesti aberatiile astea! Tot tu te enervezi de-aiurea.
    P.S. Huidu e bine. A fost un cheag de sange, nu e nevoie de operatie. Recuperarea dureaza cateva saptamani dar pronosticul e bun. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu DiAnais, majoritatea comentarilor de la articolele publicate in presa din Romania sunt niste aberatii. Sau cum zicea Andrei Plesu, "Forumul nu e o anexă a dormitorului sau a closetului de-acasă." http://www.dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/ce-este-un-forum Le-a facut o radiografie cam blanda forumistilor prin acel articol.

    RăspundețiȘtergere