vineri, 24 decembrie 2010

Brazi in ghiveci la Auchan

Ieri la 9 seara ne-am trezit si noi ca ar trebui sa-i luam copilului brad. In ghiveci, evident. Zarisem eu la Auchan acum vreo 10 zile niste molizi amarati, asa ca am mers acolo. Si am gasit niste braduti foarte bogati (pe afis scria molid, nu stiu de ce, ca asta e brad toata ziua, cel putin dupa ace si miros). Are cam 1 metru inaltime, e in ghiveci si a costat 25 lei.
M-a surprins ca 1 din 2 brazi vazuti prin cosuri erau in ghiveci, motivatia sunt convinsa ca era pretul mai scazut. Ma intreb cati din ei vor ajunge sa fie plantati, desi sper ca la ce traditie au romanii la cultivarea plantelor de apartament sa reziste macar sub forma asta si sa nu ajunga la gunoi ca ceilalti.
Braduti in ghiveci se gasesc si in zona Cotroceni, str. Ana Davila nr. 5, si azi pana la ora 15 costa 10 lei.
Asa ca daca sunteti intarziati ca mine va recomand una din aceste doua variante.

5 comentarii:

  1. Il tin pana in martie, cand o sa-l plantez. As putea sa-l tin si-n continuare, dar ar trebui schimbat ghiveciul cu unul mai mare, si nu ma simt in stare sa-mi petrec 365 de zile pe an udand un brad.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Craciun fericit la toti care citesc acest mesaj,si un an cu multe bucurii!!!!!!!!!!!M-ati molipsit cu brazii la ghiveci,asa ca mi-am luat si eu unul,am ocazia sa plantez un copac pana la urma.Mi-am terminat treaba,bradul e frumos,(am cumparat instalatie cu led-uri,te-am ascultat,Olivia) si acum ascultam colinde.Dupa atata eco era chiar pacat sa sacrific un brad.Sa auzim de bine.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Pe mine ma debusoleaza ideea ca daca ceva este bio atunci acel ceva costa de 4-5-6 ori mai mult decat celelalte produse nebio.De ce costa mai putin daca produci mat.sintetice decat sa folosesti produse naturale ce nu implica procedee tehnologice complicate?Va multumesc si astept raspuns

    RăspundeţiȘtergere
  4. Oho.. raspunsul e lung, dar, ca sa fac rezumatul, o data ce ai pus procesul tehnologic la punct poti produce cantitati foarte mari cu costuri mici (ingredientele sintetice sunt ieftine, contributia umana e mica/cantitate), pe cand natural poti produce cantitati limitate, foarte limitate daca nu se intervine cu ajutoare chimice, iar costul cu munca este mare raportat la cantitate.

    RăspundeţiȘtergere