marți, 7 decembrie 2010

Back from Cluj, cu traista plina.. de legume ecologice

Dupa cum ma si asteptam, Targul Verde a fost un succes. Pe langa asta, am revazut niste oameni tare dragi si am apucat sa bem si o bere si sa stam de povesti, nu oricum, ci de ziua mea. Plus ca nu am putut sa ma abtin si am umplut masina cu bunatati pentru BioBunatati (ce amuzant suna), de la Apidava si noul nostru furnizor gasit la targ, Ferma Husti.
Ferma Husti e prin Maramures, produce legume ecologice, dar si produse din ele. Si cum are si zacusca, si mere deshidratate, si mai ales vegeta ecologica de care am cautat de am ametit, evident ca am umplut masina cu urmatoarele, care pana in weekend (cand jur ca pun site-ul online) sunt disponibile deja:
- zacusca din vinete, ardei si alte chestii eco - 12.9 lei
- zacusca din fasole eco - 11.5 lei
- ghiveci de legume eco - 12.9 lei
- vegeta ecologica (zarzavat deshidratat) - 11.5 lei
- magiun de prune fara zahar - 12.9 lei
- mere felii deshidratate eco - 7 lei
- ceapa verde deshidratata eco - 7 lei
- leurda deshidratata eco - 7 lei
- frunze de telina deshidratata eco - 7 lei
- castraveti felii deshidratati eco - 11.5 lei
- vinete felii deshidratate eco - 11.5 lei
- ciuperci champignon deshidratate - 17 lei
- fasole alba boabe ecologica - 5. 7 lei
- boia dulce bio - 11.5 lei

Tot la capitolul noutati, avem urmatoarele de la Apidava:
- miere cu laptisor de matca, 220 gr - 21.8 lei
- miere cu nuca, 220 gr - 17.5 lei
- miere nefiltrata de salcam, 500 gr - 23.5 lei
- polen, 100 gr - 14 lei
- apa de gura cu propolis - 17.5 lei
- lumanari din ceara de palmier in forma de fagure - 9 lei
- cadouri cu borcanel de miere si lingura de miere - 7.5 lei
- linguri de miere - 3 lei

Si acum ma intorc la pigulit BioBunatatile ca trebuie sa fie gata in cateva zile.

8 comentarii:

  1. Cand mai veniti la Cj? Si btw...abia astept sa puneti siteul online:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand mai veniti la Cluj? Abia astept sa fie gata site-ul cu bio bunatati :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La urmatorul Targ Verde, adica speram in primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata mi-ai facut o pofta teribila... cum pot sa-ti dau si eu o comanda, ca nu mai am rabdare :((

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mailul meu sau la comenzi[at]biobunatati.ro :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!!!!!!!!!!!!,daca a fost ziua ta si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vad ca nu are website acest producator din Maramures. Cum o sa faci cu fotografiile de la produse?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca si la restul producatorilor, le fac eu :)
    Multumesc Marioara!

    RăspundețiȘtergere