luni, 8 noiembrie 2010

Update BioBunatati

Am zis noiembrie, o sa fie noiembrie. Saptamana viitoare dam drumul la site (sper, chiar daca nu mai dorm pana atunci), cu circa 3000 de produse (pana la 5000 adaugam pana in decembrie). Cosul de produse proaspete va fi functional din decembrie, vom prelua comenzi pentru el incepand de la 1 decembrie. Ziua de livrare pentru produsele proaspete in Bucuresti se pare ca va fi.. sambata.
In afara de cei 2% donati catre scopuri utile (vom incepe cu mancare pentru animalele dintr-un adapost, din vanzarile de la lansare pana la 28 februarie), vom avea un sistem de fidelizare dragut, promotii, plus reduceri pentru clientii si partenerii Olivo, dar si pentru prietenii de pe net.
Revin in cateva zile cu mai multe detalii.

6 comentarii:

  1. Buna:) am citit aceasta postare si nici nu am ajuns bne la a 3-a propozitie si trebuie sa recunosc ca salivam cu gandul la un mar bun, asa cum pare cel din monograma BioBunatati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Braaavoooo !!! Abia astept, sper sa foi prima clienta !

    Laura S.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati spus sapt viitoare, maine este 1 decembrie...si site-ul nu este inca functional. Sa inteleg ca mai dureaza..

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, mai dureaza un pic, imi pare rau..

    RăspundețiȘtergere
  5. Un pic ce inseamna?Cat "un pic"?Sunt nerabdatoare pentru ca mi se termina multe,creme,detergent....si nu mai vreau sa cumpar cele obisnuite dar nici nu pot sta fara ele.

    RăspundețiȘtergere