joi, 18 noiembrie 2010

O perioada voi mai functiona cu intarziere

Pentru ca volumul de munca a ajuns echivalent al unuia pentru 3 oameni, plus ca mai am un copil si un sot cu care incerc sa am niste relatii normale, nu mai am cum sa fac lucrurile la timp. Asadar imi cer scuze, macar voua care imi cititi blogul, pentru ca pana imi voi permite sa angajez pe cineva macar part-time vor exista urmatoarele probleme:
- programul showroomului 12-19 este optional, va rog sa sunati inainte sa veniti, nu sunt tot timpul acolo
- se poate sa nu raspund uneori la telefonul firmei, reveniti sau trimiteti mail/sms. Motivul este ca uneori sunt cu Matei in iposteze de genul dat mancare sau dus la culcare, sau sunt la volan, livrand sau ridicand marfa
- in ultima vreme intarzii si cu raspunsurile la mailuri, desi incerc sa fiu totusi prompta (personal prefer comunicarea pe internet, vorbitul la telefon a inceput sa ma dispere). Din fericire clientii par si ei sa prefere aceeasi forma de comunicare/plasare comenzi
Din ianuarie sper ca cele 2 proiecte sa mearga suficient de bine cat sa avem un colaborator part-time care sa stea ziua o parte din timp la showroom si sa se ocupe de comunicarea cu clientii. Pana atunci va multumesc pentru intelegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu