miercuri, 10 noiembrie 2010

Din nou la Organic Fest, weekendul acesta!

Pentru ca ne-a placut targul de data trecuta si mai ales ne-au placut clientii care erau in tema si stiau de ce au venit acolo, weekendul acesta participam la editia a VI-a a Organic Fest, tot la restaurantul Sangria de pe Calea Bastiliei si tot sambata si duminica intre 10 si 18.

Ce uit eu sa spun de fiecare data cand anunt un targ este ca la targuri aveam intotdeauna multe reduceri. Iar gama de data aceasta arata asa:
- cosmetice Olivo, cel putin ce avem deocamdata pe stoc
- unt de shea nerafinat, sapunuri Lois, sapunuri cu miere
- cosmetice Cattier, certificate Ecocert
- miere de multe feluri, vin cu miere, toate de la Apidava
- gama de cereale si produse dietetice Vitalia
- gama de uleiuri bio Crudigno
- condimente grecesti 100% naturale, multe si marunte
- sare de Himalaya, zahar bio si batoane de ovaz
- paste bio din spelta si secara, foarte foarte bune
- fructe goji, dar si miere cu goji (daca nu stiti ce e goji o sa scriu eu curand despre asta, pe scurt e fructul cu cea mai mare cantitate de antioxidanti disponibila)
- superfoods, produse pentru vegetarieni/vegani si oricine are treaba cu sanatatea in general - spirulina, nuci de Brazilia, hrisca, unt de cacao, cacao pudra, seminte de canepa, maca, pudra din iarba de grau, pudra de vanilie (evident ca toate acestea si multe altele intra de acum in gama BioBunatati)
- UPDATE GAMA: vom avea si detergentii ECOS, 100% naturali, din ingrediente organice, gama completa pentru vase, rufe si casa
Ca de obicei, va astept cu drag!

10 comentarii:

  1. Cum a fost de data asta Organic Fest? Eu nu am mai venit deloc, am lipsit din Bucuresti. A fost o vreme exceptionala la munte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, vremea exceptionala a fost motivul pentru care duminica a fost pustiu. Sambata insa a fost ok.
    Am descoperit o gama de cosmetice naturale romanesti de care sunt foarte incantata (naturale pe bune). Scriu saptamana asta despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate am citit azi pe site-ul olivo ca sapunurile alea micute contin parfum :( Nu am crezut ca tineti si produse in genul asta. Pacat ca am luat de la targ si produse care contin "minunatii" de care ma feresc de un an aproape. In rest crema de maini mi se pare f buna, intra in piele repede si nu e grasa. Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, din pacate nu toata lumea isi permite sapunuri cu uleiuri esentiale, de aceea am adus si sapunuri vegetale naturale, dar care au parfum, ca o alternativa la sapunurile ieftine din supermarket. Un sapun care nu are parfum si e exceptional e Lois, dar costa mult mai mult. Pe piata nu exista sapunuri fara parfum vandute oficial (ceea ce inseamna tva, impozite) mai jos de 12-13 lei (crede-ma pe cuvant, nu vreau sa dau exemple).
    La targ erau si niste sapunuri "naturale" prezentate ca neavand soda, nu erau nici naturale si evident ca aveau si soda, ca altfel nu se face saponificarea.
    Pentru sapunurile cu miere inca nu avem ambalaje de la furnizor, dar vom primi in curand, ca sa avem si ingredientele scrise. Eu le-am spus multor clienti ca au parfum, dar nu tuturor. Pe blog si site am specificat ca sa stie oamenii ce cumpara.
    Daca vrei le poti returna fara probleme, la noi la showroom sau la urmatorul targ, cum iti e mai usor.
    Ma bucur ca ti-a placut crema, o sa vezi in 1-2 saptamani ca imbunatateste mult textura mainilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca ati avut presa buna la Realitatea TV.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sapunurile pot fi un cadou pt persoanele care nu au repulsie pt astfel de produse. Deci o sa le pastrez, dar o sa fiu mai atenta la targuri de genul asta. Mi s-a parut aiurea sa se numeasca organic fest si sa se strecoare chestii cu SLES, mai rau parabeni. Nu zic de produsele de la voi, ci de la alta firma. Am uitat sa specific ca sunt super incantata de sprayul pt camera :D E fresh :) Mersi

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi s-a parut mai sarac targul de luna aceasta, a fost mai putina lume ca luna trecuta. Eu am cumparat un ulei de masline extravirgin bio. Stiu ca te-am intrebat si la targ despre aciditate dar vroiam sa te rog daca ai putea intreba producatorul despre acest lucru. Eu stiam ca trebuie trecuta pe ambalaj si este o dovada a faptului ca este extravrigin dar nu am gasit pe eticheta nici unui ulei din Romania acest lucru. Sper ca nu te stresez:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, il intreb maine, e o informatie utila oricum.

    RăspundețiȘtergere
  9. De fapt aveam informatia :) E sub 0.8.

    RăspundețiȘtergere