miercuri, 10 noiembrie 2010

Caut producatori eco/handmade eco pentru BioBunatati!


Anul trecut cand am rezervat site-ul www.biobunatati.ro am facut-o cu ideea clara de a face un magazin online exclusiv cu producatori romani eco. Dupa care am cautat, si am cautat, si am tot cautat, si mi-am dat seama ca ideea e minunata dar ar iesi un magazin cu o gama prea mica, pentru ca, da, surpriza, in Romania se produc foarte putine chestii ecologice. Costuri mari, cerere (inca) mica, lipsa de informatii, piata de desfacere limitata, lipsa de cultura de business.

Asa ca am luat ideea si am extins-o la o gama care sa acopere cam toate nevoile in materie de viata sanatoasa, asta inseamnand ca unele produse (multicele, de altfel) vin din alta parte decat Romania. Motiv pentru care incerc sa echilibrez balanta adunand cat mai multe produse romanesti.

La mancare stam cel mai bine, desi bine nu e un cuvant potrivit, oricum am reusit sa ne descurcam cat de cat cu mancarea proaspata, iar in rest avem miere, dulceturi, ulei, sucuri si tot felul de bunatati eco produse la noi. Mai e loc insa, daca stiti pe cineva care produce eco si va plac produsele, orice idee e binevenita.
La cosmetice in schimb stiam ca e un dezastru, intr-adevar nu ducem lipsa de sapunuri naturale, din pacate insa multi producatori le fac in serie mica si nu fac distributie. La capitolul acesta raman fidela sapunurilor Lois, care sunt o minunatie. Tot din gama Lois vom avea si saculeti frumos mirositori pentru casa. Plus cateva produse facute de Mayam la noi. Game complete de cosmetice bio insa nu avem in Romania, asa ca deocamdata ne multumim cu ce vine de afara.
La produsele pentru casa stam din nou rezonabil, desi nici detergenti eco nu se fac la noi. Avem in schimb lumanari si accesorii pentru casa ceramice. De asemenea bijuterii handmade eco.

Asadar, caut in continuare producatori eco de: alimente, bauturi, cosmetice, jucarii, accesorii pentru casa. Exista 2 conditii, sa aiba o forma de functionare legala (ca sa poata emite factura, nu simt nevoia sa ma trezesc cu Garda in cap) si sa aiba o gama cat de cat constanta (pentru ca stiu din experienta ce reactii au clientii carora le-a placut un produs si dup-aia nu-l mai gasesc).
Ideile sunt binevenite la comentarii sau pe mailul meu.

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea in primul rand vreau sa te felicit pentru acest minunat site,nu numai ca arata bine dar este foarte folositor si plin de continut.FELICITARI !iti doresc mult succes in continuare ,iar daca in "magazinul" tau ai nevoie de legume si verdeturi ecologice 100% contacteaza-ma cu toata increderea.FELICITARI inca odata

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, ideea mi se pare interesantă, unde pot găsi adresa ta de e-mail, pentru a discuta mai detaliat?
    Cu stimă, Ovidiu G.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna...nu stiu daca mai cauti insa iti pot oferi cateva lucruri handmade si eco insa nu am forme legale..iti pot oferii spre exemplu bratari innodate din bumbac,acum ca vin sarbatorile ...decoratiuni pt brad crosetate din bumbac...daca doresti poti vizita blogul meu in care gasesti si accesorii handmade,agrafe pt par,brose,pandantive din bumbac,fetru la preturi ce incep cu 1 leu
    blogul meu este:

    http://www.mypurplebutton-elgirasol.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, am citit comentariile postate aici si ma bucur sa vad ca exista un interes real pentru produse ecologice. Desi produsul nostru nu este unul specific romanesc, iuta.ro

    este materialul pe care l-am ales pentru a-l exploata in diverse modalitati si am vazut ca este un material ofertant. Am creat o linie de sacose pentru shopping si sacose pentru sticle de vin si intentionam sa dezvoltam si produse de design interior. Pentru ca a existat o cerere mare, am inceput sa vindemsi panza la metraj, panza extrem de variata ca densitate si culori. In Romania nu se stie foarte mult despre acest material, majoritatea gandind ca se foloseste doar pentru constructia de saci, de aici si denumirea de panza de sac, dar va pot certifica ca se pot face minunatii cu acest material. De la agricultura, trecand prin constructii, design interior, fashion design si terminand cu accesoriile sau ambalajele. Va multumesc si va doresc succese in tot ce doriti sa intreprindeti...ecologic.

    RăspundețiȘtergere