miercuri, 13 octombrie 2010

Ultimele 2 saptamani de reduceri 25% la Olivo: cosmetice bio, unt de shea si sapunuri naturale!


Au trecut 2 saptamani din luna dedicata reducerilor la Olivo, iar pentru ultimele 2 avem 23 de produse cosmetice reduse 25%.
Asadar, in perioada 13-26 octombrie avem reduceri de 25% la urmatoarele produse:
- unt de shea pur nerafinat, pret intreg 79 lei, pret redus 59 lei
- unt de shea cu ylang ylang, pret intreg 79 lei, pret redus 59 lei
- unt de shea cu portocala, pret intreg 79 lei, pret redus 59 lei
- unt de shea cu lavanda, pret intreg 79 lei, pret redus 59 lei
- unt de shea cu cocos, pret intreg 79 lei, pret redus 59 lei
- unt de shea cu santal, pret intreg 79 lei, pret redus 59 lei
- unt de cacao, pret intreg 79 lei, pret redus 59 lei
- masca bio pentru fermitatea tenului Olivellenic, pret intreg 74 lei, pret redus 56 lei
- masca bio pentru calmare si hidratare Bioselect, pret intreg 83 lei, pret redus 62 lei
- scrub bio pentru toate tipurile de ten Bioselect, pret intreg 93 lei, pret redus 69 lei
- demachiant delicat organic Bioselect, pret intreg 75 lei, pret redus 56 lei
- lotiune tonica revitalizanta organica Bioselect, pret intreg 68 lei, pret redus 51 lei
- scrub pentru ten uscat cu ulei de masline organic Ismene, pret intreg 52 lei, pret redus 39 lei
- scrub pentru ten normal si mixt cu ulei de masline organic Ismene, pret intreg 52 lei, pret redus 39 lei
- spuma de ras organica Bioselect, pret intreg 47 lei, pret redus 32 lei
- aftershave organic Bioselect, pret intreg 61 lei, pret redus 46 lei
- lotiune bio de curatare pentru bebelusi Nadin, pret intreg 55 lei, pret redus 15 lei (reducere 73%, expira la 31.12.2010)
- unt de cacao bio dezodorizat Mayam, pret intreg 37 lei, pret redus 15 lei (reducere 60%, expira la 31.12.2010)
- ulei de galbenele Mayam, pret intreg 27 lei, pret redus 10 lei (reducere 63%, expira la 31.10.2010)
- sapun cu ulei de masline si miere, pret intreg 9 lei, pret redus 7 lei
- sapun cu miere si lavanda, pret intreg 9 lei, pret redus 7 lei
- sapun cu miere si propolis, pret intreg 9 lei, pret redus 7 lei
- sapun cu miere, pret intreg 9 lei, pret redus 7 lei

Toate promotiile sunt afisate pe Olivo, cu exceptia celor 2 produse Mayam. Pe acestea le puteti adauga la comanda, sau daca doriti sa le comandati numai pe ele ne puteti trimite mail pe comenzi [at] olivo.ro.

Promotia este valabila in limita stocului disponibil (la unele produse avem cate 2-3 bucati, asa ca daca aveti nevoie de ceva nu asteptati pana la sfarsitul celor 2 saptamani). Pentru cei care ne sunt parteneri, discountul lor nu se cumuleaza cu aceasta reducere.

Un comentariu:

  1. Am comandat multe din aceste produse si nu am cuvinte sa spun cat sunt de multumita de ele.CE regret cel mai mult e ca nu am intalnit pe nimeni sa-mi deschda mai repede ochii ce inseamna cosmetice organice in special pentru copii.Tot cautand,asa am gasit acest site de prin februarie iar prima comanda am facut-o in martie.Fetita mea are acum 1 an si 8 luni,e bine si de atunci.Am reusit sa conving doar doua persoane sa comande aceste produse dar se pare ca si ele au renuntat.La toate le-am spus sa intre pe site sa citeasca,sa se informeze daca li se pare ca exagerez in vreun fel despre un produs,dar ori nu au timp,ori nu vor sa aleaga sa traiasca mai sanatos.Sper ca atunci cand incep seviciul sa reusesc sa deschid macar cativa ochi.
    Ce vreau sa spun e ca aceste produse sunt foarte economice,ajung mai multe luni decat celelalte pe care le foloseam desi nu erau ieftine.Dupa mine in tot ce e in jurul nostru ar trebui sa se traga o linie,sa se faca calcule si sa vada care lucru e mai ieftin,cel cu parabeni si e-uri sau cele organice.Cele cu parabeni si cate si mai cate pui din greu dar nu se vede nimic dar cele organice o sa se vada in timp rezultate de neimaginat.Eu am 39 de ani dar nu-mi da nimeni atat nu pentru ca am folosit cremele respctive(in urma cu 7 luni) ci pentru ca nu m-am dat cu fond de ten doar de 3 ori,am avut "noroc" ca am tenul uscat fara acnee si am folosit miere de albine din zone nepoluate din greu si ulei de masline extravirgin.De aceea sunt atat de fericita ca am descoperit aceste produse ca e mult mai simplu decat ceea ce faceam eu inainte.E clar ca de 7-8 ani am grija ce mananc,adica am incercat sa scot cat de mult alimentele cu E-URI,de 5 ani nu mai fumez,era chiar pacat sa afum ceea ce mancam,la ce nu pot renunta e o cafea TARE si ciocolata,cea mai multa cu 85% cacao.Dar acum cu BIOBUNATATI o sa reusesc sa-mi corectez alimentatia si mai mult.Despre aceste produse o sa scriu mai multe dupa ce le folosesc,dar am tinut sa amintesc de ele pentu ce noi suntem si in exterior ceea ce mancam.Olivia cat ma bucur ca ai scris acel motto,(sunt convinsa ca nimeni nu este ca tine si nici n-o sa te ajunga vreodata din urma oricat ar incerca), ma bucur pentru ceea ce esti dar mai mult pentru ceea ce faci zi de zi pentu noi cei care suntem aici.
    Te felicit din nou,pt ca am mai facut-o odata dar din gresala am intrat ca anonim.Ne mai auzim dar pana atuci multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere