vineri, 29 octombrie 2010

Studiu de piata pentru BioBunatati

Pentru ca BioBunatati trebuie sa iasa perfect, am nevoie de ajutorul vostru. Am creat un chestionar cu 8 intrebari si inca 4 demografice, la care puteti raspunde in aproximativ 2 minute, si daca ati face-o mi-ar fi de un real folos.
Chestionarul il gasiti aici http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=beb3c56e-89dc-4c5d-9162-1dfc91cb569a. Daca mai stiti persoane care sunt interesate de produsele bio si ar putea raspunde le puteti da si lor linkul.
Va multumesc!

2 comentarii:

  1. Foarte tare ora de publicare a articolului. Banuiesc ca nu a fost vorba de "delay publish". "Ioane, Ioane, toata lumea doarme...". Nu intru pe link, astept sa il completez mai tarziu, in liniste, cand am mai mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am complectat acel link...inca putin...abia astept sa vad produsele...Doamne ajuta...sa ai un Noiembrie plin de comenzi,iar dupa aceea cand da lumea de gustul lor ...sa te tii bine.De-ar gandi multi ca mine,oricum iti doresc mult succes.Ne mai auzim si incearca sa mai si dormi!

    RăspundețiȘtergere