luni, 18 octombrie 2010

Review vopsea naturala Korres


De vreo 10 ani ma vopsesc cu aceeasi vopsea, sincera sa fiu nici nu mai stiu cum se cheama ca si-a schimbat denumirea de vreo 3 ori de cand o folosesc, e produsa in Italia si contine diverse plante. Plus amoniac, spre rusinea mea. Nu am vrut sa trec la Henna pentru ca tin foarte tare la nuanta de aramiu deschis si stiu ca la o vopsea naturala e putin o loterie, culoarea iese in functie de mai multi factori - culoarea parului, timpul de vopsire, si indemanarea vopsitorului.

Pentru ca sursa noastra principala de cosmetice bio si naturale este Grecia, evident ca marca Korres imi este foarte cunoscuta, ca fiind cea mai importanta marca de cosmetice naturale din Grecia. Nu este o marca foarte cunoscuta la noi, desi a existat o reprezentanta care detinea si magazine, insa este o marca de produse excelente (sunt clasificate undeva spre produse de lux).

De curand au ajuns in posesia mea niste vopsele de par Korres, cu scopul de a fi vandute. Si pentru ca mi-a placut ce scria la ingrediente (ok, nu sunt complet roz, dar macar nu au amoniac si parabeni si se folosesc la fel ca o vopsea obisnuita, fara nici o complicatie - urasc lucrurile complicate, am doua maini stangi, de-asta nici nu fac retete homemade de cosmetice acasa, ca mi-e frica sa imi pun pe piele ceva facut de mine), si nuanta de aramiu-blond arata bine pe cutie, mi-am zis sa fac o revolutie in obiceiurile mele de vopsire si sa trec la o vopsea semi-naturala, in speranta ca daca iese bine ajung si la una naturala 100% (nota: nu este vorba de culoarea de pe cutia de mai sus, culoarea mea a fost 7R, Copper Blonde).

Asa ca acum o luna si ceva mi-am pus in cap o cutie de Korres aramiu-blond. Rezultatul? sunt incantata, desi, culmea, culoarea rezultata a fost initial putin mai inchisa decat cea de pe cutie, ceea ce la o vopsea obisnuita mi s-ar fi parut inacceptabil. Frumoasa insa, culoarea, care intre timp s-a decolorat un pic, exact cat sa ajunga la culoarea care era in plan initial.

Vopseaua contine extracte de soia (cu rol de hidratare, absolut necesara pentru parul vopsit regulat), extracte de grau, porumb si ovaz (care intaresc si cresc elasticitate parului), si alcool din sfecla rosie (care face culoarea rezistenta). Vopseaua NU contine amoniac, parafina, parabeni, silicon. Vopseaua contine si alte ingrediente in afara de extractele de plante, inclusiv propilen glicol, insa nu sunt ingrediente catalogate ca periculoase (Korres este pana la urma o marca de produse naturale).

Ce mi-a placut:
- nu miroase (termenul potrivit ar fi de fapt "pute") ca o vopsea obisnuita, de fapt nu miroase deloc
- nu pisca pielea, e prima oara de cand ma vopsesc cand nu m-a usturat pielea capului
- nu pateaza nici pielea si nici hainele
- nu curge, pentru ca are consistenta unui jeleu
- parul ramane matasos si hidratat
- kitul de vopsire contine pe langa cele 2 tuburi care trebuie amestecate si manusi pentru vopsit, dar si un plic de balsam care mi-a lasat parul moale si stralucitor
- acopera firele albe (eu n-am decat cateva care mi-au aparut in varful capului pe la 16 ani, dar tocmai pentru ca sunt in varful capului e usor sa vad daca s-au vopsit sau nu)
- culoarea iese un pic suvitata si foarte stralucitoare, dar intr-un mod natural

Ce nu mi-a placut:
- nu am respectat cele 15-20 minute de stat cu vopseaua pe par, ceea ce a inchis destul de mult culoarea fata de cutie (la vopselele obisnuite nu aveam aceasta problema, iar eu sunt complet incapabila sa stau cu ochii pe ceas)
- mi-a luat cam 10 minute de stat cu dusul in cap ca sa scot toata vopseaua din par (pentru ca, bineinteles, desi intarzii intotdeauna pe de alta parte n-am nici rabdare)
- nu este o vopsea cremoasa, are consistenta unui jeleu si nu este atat de usor de intins

Gama de vopsea Korres are 6 categorii care contin in total 27 de culori, noi nu am primit decat 15 culori din 5 categorii. Categoriile sunt:
- N (Natural) 10 culori, disponibile numerele 1, 2, 3 si 7
- C (Grafit) 5 culori, disponibil 6, 7, 8 si 10
- R (Cupru) 4 culori, disponibil 5, 7 si 9
- M (Fier) 3 culori, disponibil 4, 5 si 7
- D (Miere) 4 culori, nicio culoare disponibila
- S (Soare) 1 culoare, disponibil 9




























Pana acum nu am vandut aceasta vopsea decat la targuri, si m-a surprins sa vad ca foarte multe dintre cliente vin si isi mai iau 2-3 cutii. In cazul in care doriti sa cumparati, o gasiti pe BioBunatati.ro.

17 comentarii:

  1. buna! imi poti trimite te rog adresa ta de email? suny interesata de vopseaua de par korres. multumesc!
    maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Buna ziua ma numesc Miu Ioana si as dori sa cumpar o cutie de vopsea Korres N3.Cum putem face?Astept un raspuns din partea dumneavoastra.Va multumesc

      Ștergere
  3. Buna,

    M-ar interesa un blond natural
    (cam de culoarea nisipului), ma puteti sfatui care este nr.vopselei?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cele mai deschise sunt 10 C (Swedish graphite blonde) si 9 S (Light sun blonde). 9 S este deschis. Vopseaua Korres are si variante platinate (9N si 10N), dar din pacate noi nu le avem.
    Cel mai bine ar fi sa veniti sa le vedeti, la showroom sau la urmatorul targ (daca sunteti din Bucuresti).

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru vopseaua Korres aveti si negru sau ceva apropiat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna. Se gaseste in farmaciile Sensiblu, am folosit-o de cateva ori, e ok..intr-adevar straluceste parul, dar nu va ajunge niciodata la nivelul Joico, Loreal. probabil nici nu se doreste..:). Eu vroiam sa stiu daca poti sa ma ajuti cu niste produse de cosmetica de la Korres? Multumesc. irina_smarter@yahoo.com.Mersi

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar era distribuita in Sensiblu, insa nu se prea mai gaseste acolo, reprezentanta se pare ca se inchide.
    Nici nu are de ce sa ajunga la nivelul L'Oreal, la ce au produsele L'Oreal in ele asta ar insemna o scadere a calitatii Korres :)
    Produse de cosmetica Korres nu avem decat pudre. Alte produse cosmetice naturale vor fi pe BioBunatati.

    RăspundețiȘtergere
  8. este exceptionala!!!! nu-mi mai cade parul delok!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. o nuanta de blond inchis sau chiar deschis prinde pe castaniu?

    RăspundețiȘtergere
  10. In imaginile de mai sus se vede cum ajunge o vopsea in functie de culoarea initiala (8C dxe exemplu prinde). Puteti vedea si comanda vopselele aici http://biobunatati.ro/category.php?id_category=211

    RăspundețiȘtergere
  11. Aceasta vopsea se poate utiliza pe un par vopsit cu henna si indigo?

    RăspundețiȘtergere
  12. Vopseaua prinde pe firele albe, ar trebui sa prinda si pe Henna. Sincera sa fiu intrebarea asta nu mi s-a mai pus, asa ca nu as raspunde 100% da.

    RăspundețiȘtergere
  13. Din pacate nu mai avem pe stoc decat nuantele de aici http://biobunatati.ro/category.php?id_category=211

    RăspundețiȘtergere
  14. buna ziua,as dori sa stiu daca mai aveti vopsea kores si ce nuante,pret..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu mai avem pe stoc, nu se mai importa in Romania.

      Ștergere