marți, 12 octombrie 2010

Ce-o fi ala weekend?

Ieri seara am incheiat primul targ reusit din acest an. Nu neaparat reusit ca vanzari, dar foarte bun ca organizare, participanti, vizitatori, atmosfera. Un targ elegant si de clasa, la care ne facem abonament (vorbesc de V for Vintage Goes Green, in caz ca nu ati vazut postarile dinainte).
Am fost colegi cu BioBeauty, MioBio, Napati, Biomania, Pukka Food (asta pe partea de bio), dar si cu Lady Magpie, Virginia Toma si Dan Piersinaru ca autori de bijuterii, cu multi colectionari de vintage (autentic), My Vintage Wardrobe included, si cu designeri de moda. Adica de data asta nu m-am simtit ca la piata.
Targul a fost eco 100%, totul natural, pungi de hartie, mult verde, mai putin o domnisoara cu un stand vintage care a considerat de cuviinta sa aduca o colectie de caciuli de blana, ceea ce mi s-a parut usor.. gretos. Din fericire Campari-ul a fost bun si a mai atenuat din acest sentiment nelalocul lui.

Dar cum targurile se tin numai in weekend, si de luni incepe sa sune telefonul (v-am mai zis ce mult urasc sa raspund la telefon?), rezulta ca ne odihnim noi.. la pensie. Acum tragem tare cu BioBunatatile, in noaptea asta punem online macar pagina in constructie, daca vreti sa o vedeti e aici. Pentru o parte din imaginile de la categorii ii suntem recunoscatori Inei (pentru cele mai reusite adica, pe restul le-am facut noi), care ne mai imprumuta din cand in cand o parte din fotografiile ei superbe.

La BioBunatati deja primim comenzi, asa ca daca va trebuie ceva nu va sfiiti sa ne cereti. Ce avem deocamdata pe stoc se poate vedea aici - desi nu le-am terminat de pus pe toate, e doar inceputul.

Matei a fost racit, iar acum a preluat Andrei stafeta, si pentru ca am citit tot pe blogul Inei o postare despre tratamente de raceala fara medicamente (Ina fiind x2 cu o fetita pe interior, deci medicamente exclus), mi-am adus aminte de doua tratamente naturiste pentru tuse, cu unul il vindec pe Matei si cu unul pe mine - e vorba de Prospan (extract de iedera) si de Voseptol (propolis si uleiuri esentiale de menta, eucalipt, lavanda si inca vreo trei). Adaugam multa miere mancata ca atare si ceai de musetel cu miere si lamaie si se rezolva problema.

Apropos de miere, in gama noastra de la Apidava, printre cele 15 tipuri de miere se gaseste si miere de salcam cu goji, un fel de Red Bull al mierii, deoarece combina proprietatile mierii cu cele ale fructului goji (care are cea mai mare cantitate de antioxidanti) intr-un mix delicios si extrem de intaritor pentru organism.
Oricum, ca o luati de la BioBunatati sau din alta parte, mancati multa miere in perioada aceasta, pentru ca ne asteapta multe raceli cu temperatura asta oscilanta.

Acestea fiind zise, ma intorc la baza mea de date si la postarea despre urmatoarea gama BioBunatati, pastele bio.

Un comentariu:

  1. Eu pledez pentru mierea de eucalipt sau pentru cea de rapita, sunt foarte deosebite de orice altceva. Diferenta de gust se simte si in ceai, eu ma tot joc cu diferite sortimente de miere. Pe care bineinteles le voi achizitiona de acum incolo numai de la tine. Am uitat sa imi iau sapun cu migdale de la targ.

    RăspundețiȘtergere