joi, 7 octombrie 2010

Ce am mai facut

Tocmai mi-am dat seama ca blogul meu a devenit o platforma temporara pentru BioBunatati si eu nu mai scriu nimic. Poate si din cauza ca nu mai fac nimic in afara de asta, cred.

In ultima vreme fac baze de date (5000 de produse e putin cam mult), caut cei cativa furnizori care mi-au ramas de gasit si fac scheme logistice ca sa mearga totul ca uns. De cand m-am apucat de BioBunatati am constatat ca situatia producatorilor eco de la noi nu e deloc roz. In zona Transilvaniei exista mai multe ferme care produc eco, in sud sunt ferme de legume si oua, in Moldova mai mult branzeturi si mezeluri, dar foarte putine. Nu reusesc sa gasesc carne eco, mai ales de porc si vaca, fructe eco am gasit numai in Banat, ceea ce e putin complicat din punct de vedere logistic, iar oferta de legume, chiar si din sera, e foarte limitata. Probabil ca pentru unele produse voi opta pentru aprovizionare din zona Campulungului de la producatori pe care ii cunosc, cel putin in perioade in care anumite produse eco nu sunt disponibile.

Intre timp merg la targuri aproape in fiecare weekend, chestie care imi jumuleste spatele dar face bine proiectelor (Olivo si BioBunatati).

La Olivo avem mule produse care nu sunt pe stoc, chestie care e o sursa suplimentara de stres, dar care va disparea in curand (inainte sa ma linseze clientii). Adevarul e ca incep sa regret decizia de orientare spre Grecia, produsele sunt foarte bune, tara e frumoasa dar grecii ca parteneri sunt o sursa serioasa de dureri de cap. E de inteles cum au reusit sa-si duca tara in faliment.

Pe langa toate astea mai e Matei, care e pasionat de enciclopediile pentru copii de la Adevarul si toata ziua stam sa analizam girafe, cameleoni si fluturi. Si toata noaptea, ca doarme cu ele sub cap. Intr-o zi am facut greseala sa-i zic sa mai lase cartile si sa se joace cu altceva (minge, masinute, tobe, something) si a inceput sa planga. Mami asta nu ma lasa sa citesc, inacceptabil.

Cam asta. Dupa ce lansam BioBunatatile o sa reincep cu articolele pe teme sanatoase, adica sper eu la sfarsitul lunii.
Si acum ma intorc la baza de date.

Un comentariu: