joi, 2 septembrie 2010

Papa bun si organic.. pentru prietenii nostri patrupezi


Azi am primit un mail de la Alexa despre noul site de mancare bio pentru animalele de casa, OrganiPets. Noul si singurul, nu stiu sa mai existe altul, asa ca nu pot decat sa ma bucur. Din pacate inca nu ma bucur si pentru animalutul propriu ca nu mi l-am luat din motive de spatiu, dar la cum reactioneaza Matei cand vede catei parca vad ca in curand incepe sa-i care si acasa si sa vedeti ce menajerie facem aici. In concluzie, trebuie sa facem rost de casa la curte cat mai repede, si pe mine ma bate gandul mutatului la Campulung in continuare.

Revenind la mancarea bio pentru animale, OrganiPets reprezinta o firma din UK considerata de Good Shopping Guide cea mai bune companie de mancare pentru animale. Au mancare pentru caini si pisici, diferite sortimente si in ambalaje de diferite cantitati. Produsele sunt din pui organic proaspat, orez organic si ierburi organice, mai putin in cazul pisicilor unde se sare peste ierburi. Nu pot sa imi dau cu parerea cu privire la preturi pentru ca nu cumpar mancare de animale de obicei, dar facand un calcul simplu mi se par rezonabile.

Daca va intereseaza sa-i luati si animalutului vostru ceva bun, magazinul online OrganiPets e aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu