miercuri, 29 septembrie 2010

O luna de reduceri 25% la Olivo!


Lume, lume! Incepand de maine, 29 septembrie, si pana marti, 26 octombrie, avem o luna de reduceri 25% la Olivo. Lucrurile se vor desfasura asa: in fiecare miercuri vom anunta o noua categorie de produse carora li se aplica discountul timp de o saptamana. Discountul pentru categoria respectiva este valabil pana martea urmatoare, dupa care urmeaza o noua categorie la reduceri.
Prin categorie se intelege o intreaga categorie de produse sau o lista de produse din diferite categorii. Nu toate produsele de pe site-ul Olivo vor fi la reducere. Pentru cei care ne sunt parteneri, discountul lor nu se cumuleaza cu aceasta reducere.

Lista promotiilor incepe cu ciorapii medicinali Magnum si produsele Cupron. Asadar, toti colantii cu compresie, colantii si sosetele antibacteriene cu ioni de argint, dar si fetele de perna si mastile de ochi antirid si antiinsomnie sunt reduse 25% pana marti seara inclusiv!

3 comentarii:

  1. O sa aveti incluse si cremele de fata la promotie?

    Multumesc.

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  2. O parte din gama Bioselect va fi la promotie, inclusiv cremele de fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am tot uitat sa scriu ca fata de perna si masca de ochi sunt foarte bune.De cand le-am comandat n-am putut sa mai dorm pe alta fata de perna,aveam insomnii,dar acum mi se intampla foarte rar,doar daca sunt obosita si stresata rau de tot.Masca de ochi nu am reusit sa o tin in fiecare noapte din cauza ca am alaptat-o pe Ioana pana prin august(pana la 1 an jumate)si se tot trezea de multe ori si obosita fiind adormeam si uitam.Din cauza ca eu dorm cu Ioana in pat o fac doar pe partea dreapta obsnuita sa o supraveghez,sa o alaptez,nu stiu daca are sau nu legatura dar eu am incaruntit in acest an numai pe partea stanga.Eu sunt blonda dar nu m-am vopsit niciodata,si nu prea se vad firele albe.Citeam ca un surplus de cupru ar face minuni pentru organism si ar face parul sa creasca sanatos si sa se hraneasca adecvat.Incaruntirea parului se datoreaza distrugerii granulelor de pigment din firul de par,dar si din cauza unui stil de viata neadecvat,lipsa de vitamine.Mai stiu ca e si genetic,dar si din cauza stresului.Eu sunt coafeza.dar ca in acest an nu am vazut procesul de incaruntire sa fie atat de rapid.Nu am inceput serviciul,dar cand intalnesc pe cineva ,primul lucru care-l analizez e parul.E de vina oare criza care ne-a afectat subconstientul?De ce atatea fire albe?Peste un timp ar trebui sa mai scriu din nou sa vedem daca nu incaruntesc si pe partea dreapta atunci e clar ca fetei de perna se datoreza acest lucru.Va mai tin la curent.

    RăspundețiȘtergere