marți, 21 septembrie 2010

Mancarea din parc si caciulitele

Daca o sa vedeti in curand la stiri cum ca o mamica i-a dat cu pufuletii/chipsurile/semintele in cap unei mamici/bunici in parcul Titan, dupa care a strans-o de gat, sa stiti ca eu sunt. Pentru ca nu o sa mai reusesc mult timp sa fiu amabila cand diverse persoane necunoscute si cu copii obezi langa ele incearca sa-mi indoape copilul cu tampenii, sub pretextul "e si el copil, ce rau face ca mananca nu-stiu-ce?'. E adevarat ca Matei se repede din principiu la orice forma de mancare se afla prin preajma, dar cand eu, respectiv ma-sa, spune ca nu, cine puii mei esti tu sa imi faci observatie ca privez copilul de mancare, "ca daca el vrea, de ce sa nu-i dati?". Ca e copil si nu stie ce e bun de mancat si ce nu. Asa o sa-l las sa manance frunze de pe jos, ca doar vrea, nu? Dupa care continui sa insisti, dupa care te uiti la mine ca la o ciudatenie. Una care are silueta, nu ca amaratul ala de copil pe care il cresti si care a depasit cu mult limita obezitatii.
Si caciulitele. Azi erau 21 de grade la ora 18 cand am iesit noi in parc. Cand ne-am intors erau 18. Cam trei sferturi din copiii din parc aveau caciula. Nu palarie, sapca, basca, caciulita de bumbac. Caciuli de iarna, eventual si geaca, tot de iarna. Mamele erau in tricouri. Si cu capul gol, aparent.

7 comentarii:

  1. Nu esti singura care are tendinte din astea razboinice si daca la situatiile din parc sunt cat de cat toleranta, cand vine vorba de familie sau rude binevoitoare imi vine sa fac o criza de nervi. Cand aud replica "da' pofteste si el saracu' " mai ales cu referire la ciocolata, prajituri cu crema sau mai stiu eu ce minuni deja fac alergie. Replica mea de obicei este " si daca pofteste la o bere i-o dati ? "

    Cat despre infofolit nu mai zic nimic, ca mi se ridica tensiunea in prag de somn :-), dar nu inteleg cum poti tine copilul cu caciula si geaca cand tu stai in tricou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine te inteleg!!!! Sunt foarte de acord cu tot ceea ce ai scris.. Mi se pare absurd cum unii parinti isi cresc copiii dar..pana la urma e treaba lor. Ce nu inteleg eu, e de ce tin musai sa hraneasca in felul asta si copiii altora..

    RăspundețiȘtergere
  3. In momente de genul asta ma bucur ca nu am copil. Daca ma enervez f tare cand avem incidente cu cainele in parc...daca aveam copil sigur saream la bataie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am mai observat ceva: ca odata cu racirea vremii, a scazut drastic numarul de copii din parcuri. ma intreb ce se va intampla cand va veni intr-adevar toamna...cred ca motivul e ca nu vor mai avea cu ce sa ii imbrace...daca folosesc deja hainele de iarna. ma distrau mai ales bunicile/bonele care imi faceam mie observatie ca imi tin copilul in capul gol in vant.

    RăspundețiȘtergere
  5. In cele 4 ierni de cand il am pe Victor, sunt obisnuita sa fiu in unele zile singura in parc iarna cu copilul meu. La ore normale, 4-6 dupa-amiaza, cand ar trebui sa fie scosi copii afara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,si eu am o fetita de 1 an si 8 luni dar nu s-a racit niciodata.Din cauza ca tot timpul am fost obsedata din cauza e-urilor ,acum de cand o am pe Ioana am devenit si mai exagerata si din spusele altora cica sufar cu capul.Intradevar ca de cand a venit frigul au disparut si copii din parc.Iar de "gustarile", in special cele inainte de masa de la amiaza,cad vedeam mamele ca sunt atat de relaxate ma lua cu ameteala.Chiar nu stiu de ce nu le pasa de copii lor.Chiar daca au o parere f proasta despre mine pe cele care le cunosc si nu sunt putine le cam pun la punct.Poate ca de aceea ma cam evita dar o sa ajunga la vb mele.Olivia,te felicit pentru ceea ce faci si-ti doresc sa ai parte de toata forta ca sa-ti duci la indeplinire obiectivele propuse.Cu siguranta o sa fie tot mai multa lume care o sa prefere produsele organice.Eu, din martie de cand te-am gasit citesc cu drag tot ce are legatura cu ceea ce faci si scri.Acum va las sa-mi scot fetita la plimbare ca s-a trezit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult pentru comentarii! :)

    RăspundețiȘtergere