luni, 20 septembrie 2010

7 obiceiuri proaste - si poate o leapsa?

Mi-a venit ideea sa-mi fac o lista cu obiceiuri proaste in timp ce rontaiam o aripioara picanta de la KFC la targul de la Timisoara. Pe care am putea sa ne-o facem cu totii, ca poate daca le constientizam incercam sa scapam macar de o parte din ele. Who is with me?
Asadar, cu toata sinceritatea, obiceiurile proaste ale unui om care incearca sa aiba o viata sanatoasa:
1. cum spuneam, mananc la KFC. De 3-4 ori pe an, de obicei numai la targuri. Motivul? iubesc mancarea picanta. Si in afara de mancarea chinezeasca nu imi prea solicita nimic papilele gustative, asa ca uneori ma multumesc cu ce e la indemana.
2. nu beau apa. A se citi ad litteram, nu beau deloc apa (poate un pahar pe zi). Beau ceai, cafea (putina, uneori deloc), apa cu suc de zmeura, mure si altele facut in casa, limonada, lapte, lapte batut. Apa fara nimic in ea nu-mi intra pe gat. Ceea ce este de altfel cea mai mare problema de pe lista mea de obiceiuri proaste.
3. beau alcool tare, e adevarat ca din ce in ce mai putin si din ce in ce mai rar. Vinul a devenit de baza, insa uneori nu refuz un whiskey. Adica multe calorii, ficat chinuit si dureri de cap dimineata.
4. in putinele dati cand ma dau cu fond de ten, folosesc fond de ten ne-organic. Macar nu are parabeni, dar cantitatea de aluminiu e remarcabila. Pe de alta parte, il folosesc numai cand am probleme cu acneea (adica din ce in ce mai rar), si nu am gasit un fond de ten bio care sa poata face asa ceva. De fapt si printre cele non-bio nu am gasit decat vreo doua.
5. ma culc dupa miezul noptii (pe la 1-2), ceea ce nu face niciun bine celulelor mele nervoase. E adevarat ca asta se intampla pentru ca sa reusesc sa lucrez sau sa ma relaxez dupa ce se culca Matei (mai nou si mancam numai cand doarme el, pentru ca altfel ramanem fara toata mancarea - ca o paranteza, copilul asta are 93 cm si 12,8 kg la 2 ani si 3 luni, adica e un slabanog, dar mananca mai mult decat mine, si, spre deosebire de mine, mananca orice - ultima data a inghitit din proprie initiativa o bucata de lamaie).
6. nu fac miscare, asta daca nu pun la socoteala caratul cutiilor si alergatul dupa Matei.
7. stau prea mult timp la calculator, ceea ce ii face pe ochii mei si asa miopi si cu implanturi in ei sa se simta remarcabil.

Asadar? cine mai vrea sa-si recunoasca obiceiurile proaste?

4 comentarii:

  1. o sa preiau eu leapsa! :p dar ... doar 7?! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sa nu ne facem de ras chiar de tot :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate si eu impartasesc multe din obiceiurile tale proaste, si o recunosc destul de rar, iar pe langa cele spuse de tine as mai adauga ca muncesc pana cad jos, aman mereu sa-mi iau concediu si apoi ma mir ca ma pune la pat si o simpla raceala.
    Iar un alt obicei prost este faptul ca ma stresez peste masura pentru oricine si orice....Stresul face mai mult rau organismului decat ne putem noi imagina, e ca o apa care sapa fundatia unei case: sapa incet si sigur... Trebuie sa ne punem bariere psihice impotriva lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fond de ten mineral ai incercat? Eu asta folosesc si, la fel ca tine, am probleme cu acneea. Nu numai ca acopera bine, dar datorita ingredientelor este si benefic pentru tenul acneic. Cauta pe google si sunt sigura ca o sa gasesti o gramada de firme care fac asa ceva cu foarte putine ingrediente si toate naturale. De parabeni nici nu mai incape vorba.
    Ai grija insa la falsele fonduri de ten mineral care se gasesc in comert, la magazine gen Carrefour nu vei gasi unul cu adevarat natural si bun
    :)
    Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere