marți, 24 august 2010

Un nou magazin semi-bio in Bucuresti

Ieri in drum spre banca m-am impiedicat de un magazin verde nou-nout, pe langa Piata Muncii (mai precis Bd. Decebal 18). Cum ma bucura astfel de aparitii, mai ales la 2 pasi de Olivo, evident ca mi-am bagat nasul prin el. O domnisoara foarte amabila a vrut sa ma ajute, sa-mi "explice", nu era cazul, dar mi-a placut atitudinea.
Magazinul e de fapt un fel de supermarket cu alimente, cosmetice si produse pentru casa, amenajat dragut, aerisit, frumusel.

Ce mi-a placut:
- gama destul de larga, in sensul ca erau multe categorii de alimente reprezentate, inclusiv produse lactate, paine, legume si fructe
- aspectul magazinului
- localizarea (chiar pe bulevard, ai sanse sa gasesti loc de parcare)
- atitudinea personalului

Ce nu mi-a placut:
- la cosmetice am zarit la loc de cinste Vichy (n-am stat sa aprofundez zona respectiva, probabil ca nu erau singurele); mi s-a spus ca sunt acolo din cauza ca sunt dermatocosmetice, acu' eu nu vad nicio legatura nici macar cu ideea de natural, anti-natural mai degraba
- langa produsele pentru casa bio trona niste Domestos, la distanta mica de niste Pampers. Nu aveau scutece biodegradabile sau lavabile
- stocul de legume si fructe era partial epuizat
- nu aveau produse din carne nici eco nici de alt fel

Preturile mi s-au parut standard, iar gama cuprinde o marca, maxim doua din fiecare categorie. Oricum, e de vizitat.
Mai multe detalii gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu