miercuri, 18 august 2010

Gata vacanta

Mai intai trebuie sa-mi cer scuze. Pentru ca nu am publicat comentariile si raspuns la ele, pentru ca nu am facut tragerea la sorti pentru blogurile care au scris despre noile sapunuri Lois, pentru ca nu am mai scris nimic si pentru ca nu am anuntat ca plecam in vacanta. De fapt vacanta este cauza pentru toate de mai sus, si cum a fost neplanificata si de azi pe maine n-am mai apucat sa postez.

Vacanta de criza, un pic la mare si mai mult la Campulung, unde Matei s-a dat cu caruta si a cules prune, despre care va povestesc maine (avem si poze compromitatoare in slip - Matei, nu noi). Tot maine facem si tragerea la sorti si scriem despre peelingul chimic si efectele lui mai putin placute.

Intre timp, cum zice si Bogdana, sunt socata de ce s-a intamplat la Giulesti. Acolo s-a nascut si Matei, acolo vroiam sa ma duc si la urmatorul bubuletz, cand o aparea (deocamdata e amanat din motive financiare si locative), era cea mai buna maternitate din tara, cu cea mai buna sectie de prematuri, si acum sectia cea vestita e un morman de fiare contorsionate. Nu vreau sa ma gandesc cum e sa-ti nasti copilul si a doua zi sa moara ars in maternitate. Asa ceva n-ar trebui sa se intample.

2 comentarii:

  1. Oli, eu tot acolo nasc sa stii. Am tot stat si m-am gandit, si e cea mai buna decizie, din punctul meu de vedere. Acum sper sa nu o inchida totusi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie deocamdata mi s-a facut frica, desi am fost foarte multumita de tratamentul de acolo. Poate imi trece pana la urmatorul. Oricum,felicitari pentru decizie si pentru noua putza :D

    RăspundețiȘtergere