luni, 10 mai 2010

Muuulte produse noi la Olivo!

Pe principiul niciodata nu-i destul, ne-am gandit sa mai inghesuim prin rafturi urmatoarele:
Produse bio nou noute pentru ingrijirea tenului de la Olivellenic:
crema bio 24 ore antirid, regeneratoare si hidratanta
ser bio antiimbatranire si regenerator
crema exfolianta bio pentru ten cu samburi de masline
demachiant bio
lotiune tonica bio


si sapunuri din ulei de masline la fel de proaspete, tot de la Olivellenic:
sapun cu aloe
sapun cu alge
sapun cu scortisoara
sapun cu iasomie
sapun cu mar




uleiuri naturale si organice de la Bioselect:
ulei de jojoba bio
ulei de migdale natural











Si aproape toata gama Ismene, adica acum nu mai avem numai gama pentru ingrijirea tenului, ci si cea pentru par si corp. Pentru cine nu stie, gama Ismene este pe baza de ulei de masline organic si alte multe ingrediente naturale, nici un produs nu contine parabeni sau parafina, gama pentru ten nu contine nici parfum alergen si o parte dintre ele n-au nici propylen glycol. Subliniez, produsele nu sunt certificate integral organic, iar unele dintre ele au ingrediente mai putin vesele. Sunt insa o alternativa foarte buna (buna in sensul de calitativa, de partea cu sanatoasa nici nu mai vorbim) la cosmeticele obisnuite de pe piata la un pret similar, adica decat Garnier sau Avon, si sunt mult mai accesibile decat cosmeticele bio pe care am vrea sa le foloseasca toata lumea insa foarte multi nu si-o permit.

Produse Ismene noi:

Gama pentru fata
masca de hidratare pentru ten


Gama pentru par
sampon antimatreata
sampon pentru par gras
sampon pentru par normal si uscat
balsam pentru toate tipurile de par
balsam pentru par uscat
masca pentru toate tipurile de par
masca pentru par uscat

















Gama pentru corp

unt de corp
lotiune de corp
crema pentru ingrijirea picioarelor
gel de ingrijire intima
gel de dus relaxant
gel de dus revitalizant

Gama pentru copii

sampon pentru copii

Si nu ne oprim aici. Pana la sfarsitul lunii vom avea game si categorii noi surpriza, impreuna cu un catalog nou.

11 comentarii:

  1. Ioi, ce ma bucur ! Arata asa de bine toate ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Protectia solara e comandata si vine in maxim 2 saptamani :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt curioasa cum este sapunul cu mere. Miroase a mere?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara oliviutza. E prima oara cand iti scriu desi sunt de multa vreme o cititoare fidela a splendidului tau blog; te felicit pentru energia si timpul dedicate promovarii unui stil de viata verde, frumos si ecologic :x
    Ma intereseaza cand vor fi din nou in stoc sampoanele Ismene ?
    Sper sa incep sa comentez mai des aici pe blog deoarece in cativa ani am acumulat o experienta considerabila cu produsele bio.
    Cu drag,
    mascha.

    RăspundețiȘtergere
  5. Servus, Mascha. Scuze pentru intarziere, am fost in vacanta.
    Produsele Ismene vin la sfarsitul lunii, si grecii au fost in concediu o luna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sampoanele Ismene tot nu sunt in stoc...Cand vor fi ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper ca in 10 zile, avem ceva probleme organizatorice. Dar de ce nu vrei un sampon Bioselect? sunt niste sampoane excelente. Si putem sa facem si o reducere :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am scris atatea lucruri frumoase despre produse si am uitat sa intreb daca crema anticelulita o sa mai fie.Am fost foarte multumita si daca mai aveam macar una imi rezolvam de tot si grasimea de pe burta dupa ce am nascut.N-am crezut ca o crema poate sa topeasca atata grasime...fara nici un fel de cura.Pe picioare nu mai am grasime,doar un pic de celulita,pe burta am avut f multa grasime,a mai ramas putina,si avand in vedere ca mananc prea multa ciocolata la 39 de ani,eu zic ca acea crema a facut minuni.In acea perioada m-a intrebat mai multa lume ca ce am facut de am slabit atat.As fi tare fericita sa mai fie,era de la Bioselect...si crema de maini e foarte buna...si toate sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
  9. Marioara, deocamdata nu, pentru ca nu se prea vinde. Poate de la anul o s-o aducem din nou.

    RăspundețiȘtergere