joi, 27 mai 2010

Cadouri sanatoase de 1 iunie


Matei era cat pe ce sa se nasca pe 1 iunie, dar cum nu a mai avut rabdare a aparut pe 31 mai. Probabil s-o fi gandit ca asa primeste cadouri si pentru ziua lui si pentru ziua copilului, nu ca maica-sa, care a avut bafta sa se nasca de Sf. Nicolae si toata viata a primit numai un cadou. Desi in ultimii ani doamna soacra imi ia cate doua, ca sa compenseze (da, soacrele dragute nu sunt un mit, chiar exista).

Asa ca m-am apucat sa fac liste cu ce o sa primeasca Matei pentru aceste doua zile. Ieri am observat ca se plimba prin casa taraind incarcatorul de la telefon dupa el, asa ca va primi o chestie de tarait. Preferata mea e melcul de la Plan Toys, desi avem si crocodil dansator, ceea ce ridica deja o dilema.

Mai are o pasiune cu rasfoitul cartilor, deci vom lua de la CharityGift niste carti mari, colorate si cu pagini tari, ca ultimele 5 au cedat nervos. Si care sa aiba tot felul de obiecte in ele, ca de la o vreme falfaie cu degetul prin aer sa-i spunem cum se cheama toate obiectele din jur, si de multe ori nu ne e deloc clar la ce anume se refera, intr-o carte cred ca e mai simplu de aratat cu degetul.

Tot de la o vreme ne spalam pe dinti. Pasta de dinti are, evident Nadin, inca mai caut metoda sa-l fac sa scuipe apa cu care se clateste, in loc s-o inghita. Adica face "ptiu" cum ii aratam, dar dupa ce a inghitit apa. Sugestiile de la mamici sunt binevenite.

De Craciun am primit un puzzle de mare succes de la Catinca, si niste cubulete de construit de la unchiu'. Chestia cu asamblatul pare sa ne prinda, deci trecem si o piramida de inele pe lista. Sau o oaie imbinata. Cred ca deja m-am pricopsit cu dilema numarul 2..

Viteza de crestere este direct proportionala cu pofta de mancare (din fericire numai pe lungime), asa ca sunt necesare si hainute noi. Organice, de la Pifou.

Si, pe final, pentru ca vine vara, ne trebuie sandalute. N-am gasit la nici un magazin bio online cu produse de copii, deci pentru asta va trebui sa ma duc prin magazine, ceea ce nu pot sa sufar.

Luni revin cu pozele de la petrecerea scumpiceniei.

2 comentarii:

  1. Sa va petreceti frumos si sa alegeti cadourile potrivite!!

    "La Multi Ani!" in avans pentru micul Matei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Idei de cadouri pentru orice ocazie am gasit si pe ideicadouri.com

    RăspundețiȘtergere